Register Guidelines E-Books Today's Posts Search

Go Back   MobileRead Forums > Non-English Discussions > Deutsches Forum > E-Books > Buchclub

Notices

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old Yesterday, 02:46 AM   #76
hamlok
Currently Reading
hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.

hamlok's Avatar

Device: Kobo, Tolino, Kindle, Pocketbook, Sony
Quote:
Originally Posted by Marrella View Post
Wolfgang Zdral: Die Hitlers: Die unbekannte Familie des Führers - Kindle, Sachbuch ****

Da ich derzeit immer noch mit dem Thema 3. Reich beschäftigt bin, passte dieses Buch (das sich bereits peinlicherweise seit ca. 10 Jahren in meiner Bibliothek befand) gut zum Thema. Hitler-Biografien gibt es wie Sand am Meer, dieses Buch beschäftigt sich zwar auch mit dem Diktator, aber in erster Linie mit seiner Familiengeschichte.
...
Moin, ich bin derzeit eher in einer Eskapismus-Phase, 3. Reich wäre mir bei der momentanen politischen Lage einfach zu viel. Das Buch klingt aber trotzdem interessant.

Dir noch eine schöne Woche!
hamlok is offline   Reply With Quote
Reply

Forum Jump