![]() |
#1 |
Connoisseur
![]() Posts: 58
Device: Kobo H2O edition 2
|
Conseil pour une liseuse 7,8 ou 8 de bonne qualité
Good morning
I currently use a kobo H2O v2 with koreader which I find really excellent! Thanks to the developers, I love all the handy gesture options and the night mode etc… I plan to replace it, I am looking for a slightly more defined and slightly larger screen (8 or 7.8) and possibly with speakers to listen to audio books. Note taking, I don't need anything sophisticated, I don't need color, it's mainly for annotating ePubs, but I mostly stay in reading books. I tried the boox tab mini c, the sound is good, but the screen is quite gray, and I don't need all that. The pocket book ink pad 4 is good but it is buggy and sometimes it crashes or becomes very slow. I wish I could install koreader Would you have any advice? Thanks again for your work on this forum! Bonjour J utilise actuellement une kobo H2O v2 avec koreader que je trouve vraiment excellent ! Merci aux développeurs , j’adore toutes les options de gestes bien pratiques et le night mode etc … J’envisage de la remplacer , Je cherche un écran un peu plus défini et un peu plus grand ( 8 ou 7,8 ) et éventuellement avec des speakers pour écouter les livres audio . La prise de note , je n ai pas besoin d’un truc sophistiqué , pas besoin de la couleur c’est surtout pour annoter des ePubs , mais je reste surtout dans la lecture de livres . J ai,essayé la boox tab mini c , le son est bon, mais l écran est assez gris , et je n ai pas besoin de tout ça . Le pocket book ink pad 4 est bien mais il est buggy et parfois il plante où devient très lent . J’aimerais pouvoir installer koreader Auriez vous des conseils ? Encore bravo pour votre travail sur ce forum ! Last edited by Strrav; 08-08-2023 at 10:55 AM. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Addict
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posts: 377
Device: Kindle, Kobo, PocketBook, Tolino, Onyx Boox, Bigme.
|
You can install KOReader on the PocketBook InkPad 4. However, if you like Kobo devices, you may want to consider the Kobo Sage (even if it doesn't have speakers).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Connoisseur
![]() Posts: 58
Device: Kobo H2O edition 2
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Grand Sorcerer
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posts: 13,470
Device: Kobo Sage & Libra 2
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
Tags |
kobo |
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Demande d'aide pour récupération de fichiers sur une liseuse | Captain_85000 | Assistance | 2 | 09-30-2020 07:30 AM |
Une liseuse+dictionnaire bilingue pour tablette Android qui fonctionnent hors ligne | Sophi | Assistance | 7 | 12-03-2014 05:17 PM |
IQ un conseil pour choisir la couleur | efaye | PocketBook | 1 | 03-06-2011 09:28 AM |
Bonne nouvelle pour Zelda | YGG- | Software | 2 | 02-26-2009 01:51 PM |