View Single Post
Old 02-24-2016, 06:25 AM   #1233
doubleshuffle
Unicycle Daredevil
doubleshuffle ought to be getting tired of karma fortunes by now.doubleshuffle ought to be getting tired of karma fortunes by now.doubleshuffle ought to be getting tired of karma fortunes by now.doubleshuffle ought to be getting tired of karma fortunes by now.doubleshuffle ought to be getting tired of karma fortunes by now.doubleshuffle ought to be getting tired of karma fortunes by now.doubleshuffle ought to be getting tired of karma fortunes by now.doubleshuffle ought to be getting tired of karma fortunes by now.doubleshuffle ought to be getting tired of karma fortunes by now.doubleshuffle ought to be getting tired of karma fortunes by now.doubleshuffle ought to be getting tired of karma fortunes by now.

doubleshuffle's Avatar

Device: Aura HD (R.I.P. After six years the USB socket died.) tolino shine 3
Was das Missionieren angeht, hatte ich mich nur auf die Aktivitäten bzgl. der MR-Bibliothek bezogen. Anderweitig hat mich hier zum Glück noch keiner zu missionieren versucht. Die Parallele ist halt, dass einer meint, die allseligmachende Lehre zu haben, und damit nicht einfach in Ruhe selig sein kann, sondern unbedingt andere auch dazu bekehren muss.

Quote:
Originally Posted by skreutzer View Post
Ich frage mich, wie ich die guten Sachen besser oder weniger gute Sachen gut machen kann, aber in Bezug auf die Patricia Clark Memorial Library scheint das nahezu unmöglich.
Genau. Wir sind ein hoffnungsloser Fall. Nicht deiner Mühe wert.

Quote:
Originally Posted by skreutzer View Post
Zusammengefasst: sind die deutschen Buchmacher gegen alles, was ich oben geschrieben habe?
Von meiner Seite schon mal ein uneingeschränktes JA!
doubleshuffle is offline   Reply With Quote