View Single Post
Old 09-22-2013, 11:57 AM   #2
Doitsu
Grand Sorcerer
Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.

Doitsu's Avatar

Device: Kindle PW2
Quote:
Originally Posted by gandalfnn View Post
Da nur der mobipocket reader die Dateien ohne viele Leerzeilen konvertiert ...
Was meinst Du denn damit genau? Falls bei der Konvertierung durch Calibre unerwünschte Leerzeilen zwischen Absätzen eingefügt werden, kann man das auch ohne eine Mobipocket-Konvertierung durch ein zusätzliches Stylesheet korrigieren.

Quote:
Originally Posted by gandalfnn View Post
[...] möchte ich Teile meiner calibre- Sammlung importieren und somit auch konvertieren. [...]
Lässt sich das Problem irgendwie lösen?
Wenn Du Dein Problem eindeutiger beschreibst, schon. Wo genau sind die Dateien, die Du konvertieren möchtest, in welchem Format liegen sie vor und in welches Format möchtest Du sie konvertieren?
Doitsu is offline   Reply With Quote