Register Guidelines E-Books Search Today's Posts Mark Forums Read

Go Back   MobileRead Forums > Non-English Discussions > Forum Français > Amazon Kindle

Notices

Reply
 
Thread Tools Search this Thread
Old 10-19-2011, 03:17 AM   #16
trixky
Connoisseur
trixky doesn't littertrixky doesn't litter
 
trixky's Avatar
 
Posts: 51
Karma: 150
Join Date: Nov 2009
Device: PRS-600
Pas de souçi, j'avais eu le même problème en voulant utiliser un dico anglais/français.

Sinon concernant le kindle, j'ai le 4 depuis quelques jours et c'est un véritable plaisir à utiliser.

Notamment le combo = journal tous les matins + mon flux Instapaper + des livres
trixky is offline   Reply With Quote
Old 10-20-2011, 06:49 AM   #17
Grimaud
Guru
Grimaud could sell banana peel slippers to a Deveel.Grimaud could sell banana peel slippers to a Deveel.Grimaud could sell banana peel slippers to a Deveel.Grimaud could sell banana peel slippers to a Deveel.Grimaud could sell banana peel slippers to a Deveel.Grimaud could sell banana peel slippers to a Deveel.Grimaud could sell banana peel slippers to a Deveel.Grimaud could sell banana peel slippers to a Deveel.Grimaud could sell banana peel slippers to a Deveel.Grimaud could sell banana peel slippers to a Deveel.Grimaud could sell banana peel slippers to a Deveel.
 
Grimaud's Avatar
 
Posts: 748
Karma: 3000
Join Date: May 2009
Device: PRS-505, PRS-600, PRS-650
Pratique finalement le navigateur Web. Pas tellement pour surfer, mais pour lire un article textuel, c'est sympa en mode Article

C'est par contre juste méga-lourd de devoir rebasculer en mode Article à chaque page du dit article...
Grimaud is offline   Reply With Quote
Old 11-03-2011, 10:01 AM   #18
wass
Member
wass began at the beginning.
 
Posts: 11
Karma: 10
Join Date: Oct 2011
Device: Cybook Orizon, Sony PRS-T1
Quote:
Originally Posted by trixky View Post
Pas de souçi, j'avais eu le même problème en voulant utiliser un dico anglais/français.

Sinon concernant le kindle, j'ai le 4 depuis quelques jours et c'est un véritable plaisir à utiliser.

Notamment le combo = journal tous les matins + mon flux Instapaper + des livres
En effet, j'ai reçu mon Kindle aujourd'hui et l'expérience utilisateur est vraiment au top. Je possédait avant un Orizon de Bookeen et c'est sans comparaison. J'ajoute aux services dont tu parles Kindle Feeder qui permet de s'abonner à des flux rss et de les recevoir directement sur son Kindle.
wass is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Font hacks for the Kindle 2, Kindle International and Kindle DX edge777 Kindle Developer's Corner 17 04-30-2010 04:11 PM
le Sony 300 "Pocket" débarque en France ! zelda_pinwheel Sony Reader 3 12-23-2009 03:58 AM
$0.01 in Kindle Store: Interactive Sudoku for Kindle 2 and Kindle DX - Volume 1 Xia Deals and Resources (No Self-Promotion or Affiliate Links) 2 11-07-2009 10:06 AM


All times are GMT -4. The time now is 07:08 PM.


MobileRead.com is a privately owned, operated and funded community.