Register Guidelines E-Books Today's Posts Search

Go Back   MobileRead Forums > Non-English Discussions > Deutsches Forum > PocketBook

Notices

Reply
 
Thread Tools Search this Thread
Old 08-22-2011, 12:54 PM   #1
Forkosigan
Wizard
Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.
 
Forkosigan's Avatar
 
Posts: 2,836
Karma: 71344
Join Date: Jun 2009
Location: Dresden
Device: Pocketbook Touch (622)
Lightbulb Betatester für August-Dezember 2011 gesucht.

In der kommenden 2 Wochen (bis 31.08.2011) sollen neue Firmware Versionen für die Pocketbook Pro Serie (602,603,902,903) und für Pocketbook IQ raus kommen. Jede 1-2 Monate werden die nachfolgende Firmware Versionen kommen.

Es werden deswegen pro Modell 1-3 Betatester gesucht, welche die Firmware testen wollen, und über die gefundene Fehler per Mail auf service@pocketbook.de berichten (Bitte im Betreff: "Betastest" und die "Nickname" oder "Name" des Testers schreiben.).

Alle Betatester bekommen 15% Rabatt bei Kauf von neuen Pocketbook Geräten bis ende des Jahres 2011.

Die drei aktivsten Betatester sogar 30% Rabatt bei Kauf von Pocketbook Geräten im Jahr 2012.

Die drei aktivsten Betatesters des Jahres 2011 werden hier am 31.12.2011 genannt.

---------------------------
Angemeldete Betatester:

PB602 - Troll05
PB903 - Dolansky

Last edited by Forkosigan; 08-31-2011 at 03:15 AM.
Forkosigan is offline   Reply With Quote
Old 08-22-2011, 03:36 PM   #2
SkyDream
Wizard
SkyDream can eat soup with a fork.SkyDream can eat soup with a fork.SkyDream can eat soup with a fork.SkyDream can eat soup with a fork.SkyDream can eat soup with a fork.SkyDream can eat soup with a fork.SkyDream can eat soup with a fork.SkyDream can eat soup with a fork.SkyDream can eat soup with a fork.SkyDream can eat soup with a fork.SkyDream can eat soup with a fork.
 
Posts: 1,377
Karma: 9400
Join Date: Sep 2009
Location: Europe
Device: PRS-650, iPod touch 4G, iPad 3
Welche FW Version wird das denn sein ?
Ist das die seit einiger Zeit vorhandene Beta, oder gibt da eine neue Beta ?
SkyDream is offline   Reply With Quote
Advert
Old 08-23-2011, 01:18 AM   #3
lahnschnitzer
Groupie
lahnschnitzer 's shirt has a full set of merit badges.lahnschnitzer 's shirt has a full set of merit badges.lahnschnitzer 's shirt has a full set of merit badges.lahnschnitzer 's shirt has a full set of merit badges.lahnschnitzer 's shirt has a full set of merit badges.lahnschnitzer 's shirt has a full set of merit badges.lahnschnitzer 's shirt has a full set of merit badges.lahnschnitzer 's shirt has a full set of merit badges.lahnschnitzer 's shirt has a full set of merit badges.lahnschnitzer 's shirt has a full set of merit badges.lahnschnitzer 's shirt has a full set of merit badges.
 
lahnschnitzer's Avatar
 
Posts: 195
Karma: 16732
Join Date: Feb 2011
Device: Kindle Paperwhite 2
Vorabinfo wäre schon mal gut:
- Welche Änderungen / Erweiterungen wird es geben?
- Versionsnummer (wie von SkyDream auch schon gefragt)
- Sind die bisherigen Mängel an 2.1.1. berücksichtigt worden (z.B. FBReader180 ==> Seitenanzeige)?

Bitte weitere Infos, Danke.
lahnschnitzer is offline   Reply With Quote
Old 08-23-2011, 04:15 AM   #4
Forkosigan
Wizard
Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.
 
Forkosigan's Avatar
 
Posts: 2,836
Karma: 71344
Join Date: Jun 2009
Location: Dresden
Device: Pocketbook Touch (622)
Es wird eine neue Beta geben, mit neuen Dateienmanager und Handschriftlichen Notizen in PDF und EPUB.

Über Einzelheiten der weiteren Verbesserungen habe ich noch keine Informationen erhalten.
Forkosigan is offline   Reply With Quote
Old 08-26-2011, 12:37 PM   #5
dratidrat
Junior Member
dratidrat began at the beginning.
 
Posts: 6
Karma: 10
Join Date: Aug 2011
Device: PB903
kann ich gerne für das 903 machen, da ich für meine anstehende Diplomarbeit nur das Pocketbook zum Lesen benutzen werde...und hoffentlich bald auch zum Unterstreichen und Kommentieren von PDFs
dratidrat is offline   Reply With Quote
Advert
Old 08-27-2011, 12:50 PM   #6
azaun
Member
azaun began at the beginning.
 
Posts: 24
Karma: 10
Join Date: Aug 2011
Device: 603
Wenn Mangel an Testpersonal bestehen sollte, wäre ich für den 603 zu haben.
Ansonsten ließe ich gerne Kompetenteren und vor allem Leuten, die den e-reader schon länger haben (und alte Bugs kennen) den Vortritt (besitze ihn ca. seit einem Monat FW: beta 2.1.1)
azaun is offline   Reply With Quote
Old 08-27-2011, 01:17 PM   #7
thoschi
Member
thoschi began at the beginning.
 
Posts: 16
Karma: 10
Join Date: Jan 2011
Device: Pocketbook Pro 903
Ich kann gerne in Sachen PB903 aushelfen. Benutze den Reader gerne und häufig.
Ist der Einsatz eines Bugtracking-Systems angedacht oder soll das ganze nur per Email laufen?
Viele Grüße,
Thomas
thoschi is offline   Reply With Quote
Old 08-31-2011, 03:17 AM   #8
Forkosigan
Wizard
Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.
 
Forkosigan's Avatar
 
Posts: 2,836
Karma: 71344
Join Date: Jun 2009
Location: Dresden
Device: Pocketbook Touch (622)
Betatest hat gestartet!

Es wurden von der ankommenden Anfragen aktuell folgende Betatester ausgewählt:

PB602 - Troll05
PB903 - Dolansky
Forkosigan is offline   Reply With Quote
Old 08-31-2011, 03:24 AM   #9
Forkosigan
Wizard
Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.
 
Forkosigan's Avatar
 
Posts: 2,836
Karma: 71344
Join Date: Jun 2009
Location: Dresden
Device: Pocketbook Touch (622)
Quote:
Originally Posted by thoschi View Post
Ich kann gerne in Sachen PB903 aushelfen. Benutze den Reader gerne und häufig.
Ist der Einsatz eines Bugtracking-Systems angedacht oder soll das ganze nur per Email laufen?
Viele Grüße,
Thomas
Ja, es gibt ein System.
Forkosigan is offline   Reply With Quote
Old 08-31-2011, 04:20 AM   #10
Forkosigan
Wizard
Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.
 
Forkosigan's Avatar
 
Posts: 2,836
Karma: 71344
Join Date: Jun 2009
Location: Dresden
Device: Pocketbook Touch (622)
Eine große bitte an Betatester: KEINE Weitergabe von Firmware an Dritten, und keine Informationen über Bugs irgendwo außerhalb von Trackingsystem.
Forkosigan is offline   Reply With Quote
Old 08-31-2011, 05:14 AM   #11
lahnschnitzer
Groupie
lahnschnitzer 's shirt has a full set of merit badges.lahnschnitzer 's shirt has a full set of merit badges.lahnschnitzer 's shirt has a full set of merit badges.lahnschnitzer 's shirt has a full set of merit badges.lahnschnitzer 's shirt has a full set of merit badges.lahnschnitzer 's shirt has a full set of merit badges.lahnschnitzer 's shirt has a full set of merit badges.lahnschnitzer 's shirt has a full set of merit badges.lahnschnitzer 's shirt has a full set of merit badges.lahnschnitzer 's shirt has a full set of merit badges.lahnschnitzer 's shirt has a full set of merit badges.
 
lahnschnitzer's Avatar
 
Posts: 195
Karma: 16732
Join Date: Feb 2011
Device: Kindle Paperwhite 2
Schade eigentlich, nur ein Betatester je Baureihe, ein bischen schwach für meinen Geschmack. Ich hätte mir ein wenig mehr gewünscht. Umso mehr Bugs (wenn welche vorhanden) wären / würden entdeckt werden.
Vielleicht ändert sich die Einstellung von Forko ja noch.
lahnschnitzer is offline   Reply With Quote
Old 08-31-2011, 05:53 AM   #12
Forkosigan
Wizard
Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.
 
Forkosigan's Avatar
 
Posts: 2,836
Karma: 71344
Join Date: Jun 2009
Location: Dresden
Device: Pocketbook Touch (622)
Sie können sich noch mit dem mail auf service@pocketbook.de anmelden. Mit Vollständigen Namen, Forum Nickname, und natürlich Ihr gerät soll erwähnt werden.

Es gibt natürlich noch weitere Betatester in Russland, Ukraine, USA, usw...
Forkosigan is offline   Reply With Quote
Old 09-09-2011, 05:18 AM   #13
mclien
42, the answer
mclien for a long time would go to bed early.mclien for a long time would go to bed early.mclien for a long time would go to bed early.mclien for a long time would go to bed early.mclien for a long time would go to bed early.mclien for a long time would go to bed early.mclien for a long time would go to bed early.mclien for a long time would go to bed early.mclien for a long time would go to bed early.mclien for a long time would go to bed early.mclien for a long time would go to bed early.
 
Posts: 124
Karma: 17798
Join Date: Sep 2011
Location: Germany
Device: Pocketbook 603
Ich überlege gerade mir ein 603 zu kaufen.
Das wäre dann mein erster E-Book Reader (abgesehen von Software auf einem Palm TX und PalmPilot3), wäre aber auch interessiert beta Tests zu machen.
Würde adfür dann eigentlich auch gleich der Preisnachlass beim Verkauf gelten?
mclien is offline   Reply With Quote
Reply


Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Betatester gesucht! Forkosigan PocketBook 135 12-10-2010 11:07 AM
nookdevs für NOOK - Anleitung gesucht derwolf Andere Lesegeräte 0 10-08-2010 02:45 AM
Schutzhülle für Iliad Book Edition gesucht Guybrush Andere Lesegeräte 7 11-23-2009 08:24 AM
Betatester für Unicode gesucht! mtravellerh Deutsches Forum 1 08-12-2009 01:10 PM


All times are GMT -4. The time now is 11:23 PM.


MobileRead.com is a privately owned, operated and funded community.