Register Guidelines E-Books Search Today's Posts Mark Forums Read

Go Back   MobileRead Forums > Non-English Discussions > Deutsches Forum > Lounge

Notices

Reply
 
Thread Tools Search this Thread
Old 12-15-2014, 02:41 AM   #1
readstar
Member
readstar began at the beginning.
 
Posts: 23
Karma: 10
Join Date: Jul 2014
Location: Berlin
Device: Kindle Fire
eBook Reader mit Tablet Funktionen

Gibt es eigentlich derzeit auf dem Markt auch einen eBook Reader, der mit den notwendigsten Tablet Funktionen augestattet ist? Mir geht es darum, dass ich neben dem Lesen der eBooks auch einen Browser benötige um ein paar Webseiten zu öffnen. Besonders wichtig wäre es für mich, dass ich auf die Seite www.suprsale.com zugreifen kann und dort via Browser auch von unterwegs Rechnungen erstellen und verschicken kann.

Geht das?
Und wenn ja, welches Modell brauche ich dafür?
readstar is offline   Reply With Quote
Old 12-15-2014, 05:31 PM   #2
Billi
Wizard
Billi ought to be getting tired of karma fortunes by now.Billi ought to be getting tired of karma fortunes by now.Billi ought to be getting tired of karma fortunes by now.Billi ought to be getting tired of karma fortunes by now.Billi ought to be getting tired of karma fortunes by now.Billi ought to be getting tired of karma fortunes by now.Billi ought to be getting tired of karma fortunes by now.Billi ought to be getting tired of karma fortunes by now.Billi ought to be getting tired of karma fortunes by now.Billi ought to be getting tired of karma fortunes by now.Billi ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
Billi's Avatar
 
Posts: 3,388
Karma: 14190103
Join Date: Jun 2009
Location: Berlin
Device: Cybook, iRex, PB, Onyx
Du könntest hier im Onyx Boox Unterforum gucken, ob Dir der T68 zusagt.
Billi is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Ticket-Liste mit Vorschlägen für neue Funktionen. Forkosigan PocketBook 478 02-03-2023 08:25 AM
Ebook reader or Tablet? coolbhai83 Which one should I buy? 3 10-11-2013 12:12 PM
Kostenloser Strom - Ebook-Reader, Mobiltelefon und Co. mit Sonnenlicht Passepartout Lounge 28 10-23-2010 06:21 PM
Hilfe! Ebook Reader gesucht: Mit Notizen, auch für Zeitungen Tebasile Erste Hilfe 40 08-29-2010 01:28 PM
eBook Reader bei bol.de für 10% günstiger mit Gutscheincode K-Thom Deutsches Forum 2 10-29-2009 06:32 AM


All times are GMT -4. The time now is 06:02 AM.


MobileRead.com is a privately owned, operated and funded community.