Register Guidelines E-Books Today's Posts Search

Go Back   MobileRead Forums > E-Book Uploads - Patricia Clark Memorial Library > ePub Books

Notices

Reply
 
Thread Tools Search this Thread
Old 01-31-2020, 05:51 PM   #1
Zentaurus
Addict
Zentaurus ought to be getting tired of karma fortunes by now.Zentaurus ought to be getting tired of karma fortunes by now.Zentaurus ought to be getting tired of karma fortunes by now.Zentaurus ought to be getting tired of karma fortunes by now.Zentaurus ought to be getting tired of karma fortunes by now.Zentaurus ought to be getting tired of karma fortunes by now.Zentaurus ought to be getting tired of karma fortunes by now.Zentaurus ought to be getting tired of karma fortunes by now.Zentaurus ought to be getting tired of karma fortunes by now.Zentaurus ought to be getting tired of karma fortunes by now.Zentaurus ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
Zentaurus's Avatar
 
Posts: 359
Karma: 2016535
Join Date: Dec 2012
Location: Germany
Device: Kobo Glo
Kabel, Walther: Harald Harst (074) - Geheimnis d Kabine 24. V1.0 [German] 31.01.2020

Das Geheimnis der Kabine 24

Mit dem »Geheimnis der Kabine Nr. 24« beginnt eine Reihe von Abenteuern, die man mit Recht als Nordland-Abenteuer bezeichnen könnte, da ihr Schauplatz hauptsächlich das landschaftlich so abwechslungsreiche Norwegen ist.

Die Kriminalfälle und seltsamen Geschehnisse, die mein Freund Harald Harst dort in Nordland aufklären konnte, gehören mit zu den eigenartigsten und aufregendsten, die er je in Arbeit hatte. –

Die Steinhütte am Buarbrä

Diese Ereignisse spielten sich erst im Mai des folgenden Jahres ab. Die dazwischen liegenden Monate waren ausgefüllt durch Haralds schwere Erkrankung an Grippe, durch den achtwöchigen Kuraufenthalt in Meran und den sich anschließenden in Nizza.

Erst am 5. Mai kehrten wir beide wieder nach Berlin zurück, Harald in die Arme seiner freudestrahlenden Mutter, ich mit nicht geringerer Freude in meine beiden Zimmer, die ich im Harstschen Hause bewohnte und die ja meine wahre Heimat bildeten.

Auf meinem Schreibtisch hatte Frau Auguste Harst die ganzen in den letzten acht Wochen für Harald eingelaufenen Briefe, Drucksachen und so weiter aufgehäuft. Haralds eigener Wunsch war es gewesen, daß ihm nichts hiervon nachgeschickt würde. Er selbst hatte ja nur einen Wunsch: rasch wieder gesund zu werden! Und er kannte sich: hätte er einen Brief mit einem interessanten Auftrag erhalten, dann würde dieser ihm keine Ruhe gelassen haben, hätte ihn in Gedanken dauernd beschäftigt und die Genesung so verzögert. Der Arzt hatte Harald eben jede, aber auch jede »Arbeit« verboten. Und Harsts »Arbeit« griff Nerven und Hirn mehr an, als man anzunehmen geneigt ist. –
This work is assumed to be in the Life+70 public domain OR the copyright holder has given specific permission for distribution. Copyright laws differ throughout the world, and it may still be under copyright in some countries. Before downloading, please check your country's copyright laws. If the book is under copyright in your country, do not download or redistribute this work.

To report a copyright violation you can contact us here.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	cover.jpg
Views:	335
Size:	24.4 KB
ID:	176818  
Attached Files
File Type: epub Kabel, Walther - (074) Das Geheimnis der Kabine 24.epub (78.6 KB, 626 views)
Zentaurus is offline   Reply With Quote
Reply


Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Mystery and Crime Kabel, Walther: Harald Harst (071) - Katzen der Gräfin Balt. V1.0 [German] 30.01.2020 Zentaurus ePub Books 0 01-30-2020 05:36 PM
Mystery and Crime Kabel, Walther: Harald Harst (070) - Geheimnis Insel Morton. V1.0 [German] 30.01.2020 Zentaurus ePub Books 0 01-30-2020 05:14 PM
Mystery and Crime Kabel, Walther: Harald Harst (057) - Geheimn d Brasilianers. V1.0 [German] 19.09.2019 Zentaurus ePub Books 0 09-19-2019 03:41 PM
Mystery and Crime Kabel, Walther: Harald Harst (033) - Das Geheimnis des Sche. V1.0 [German] 24.01.2019 Zentaurus ePub Books 0 01-24-2019 04:26 PM
Mystery and Crime Schraut, Max: Harald Harst 74 - Das Geheimnis von Kabine 24 v2 german 31.1.2012 mtravellerh ePub Books 0 01-31-2012 01:24 PM


All times are GMT -4. The time now is 06:32 PM.


MobileRead.com is a privately owned, operated and funded community.