Register Guidelines E-Books Search Today's Posts Mark Forums Read

Go Back   MobileRead Forums > Non-English Discussions > Forum Français > Lounge français

Notices

Reply
 
Thread Tools Search this Thread
Old 07-06-2009, 10:44 AM   #166
zelda_pinwheel
zeldinha zippy zeldissima
zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
zelda_pinwheel's Avatar
 
Posts: 27,827
Karma: 921169
Join Date: Dec 2007
Location: Paris, France
Device: eb1150 & is that a nook in her pocket, or she just happy to see you?
Quote:
Originally Posted by Godzil View Post
Alors on verra, mais pour le prochain je pourrais ramener mon Newton (mais je trouve qu'il n'a pas eu beaucoup de succès ) et même d'autres antiquités (dont peut-être deux des plus vieux lecteurs d'eBook)
ooouuuiiiii !!!! déjà, le newton, j'aurais voulu jouer plus avec, mais que veux-tu, il y avait l'opus !!! et ça a un peu éclipsé le reste...

mais on veux voir d'où on est parti quand même !!! alors les antiquités sont les bienvenues, absolument !
zelda_pinwheel is offline   Reply With Quote
Old 07-06-2009, 10:52 AM   #167
zelda_pinwheel
zeldinha zippy zeldissima
zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
zelda_pinwheel's Avatar
 
Posts: 27,827
Karma: 921169
Join Date: Dec 2007
Location: Paris, France
Device: eb1150 & is that a nook in her pocket, or she just happy to see you?
https://www.mobileread.com/forums/sho...d.php?p=513578

zelda_pinwheel is offline   Reply With Quote
Advert
Old 07-09-2009, 08:23 AM   #168
Gaurnim
Final Five n°42
Gaurnim can teach chickens to fly.Gaurnim can teach chickens to fly.Gaurnim can teach chickens to fly.Gaurnim can teach chickens to fly.Gaurnim can teach chickens to fly.Gaurnim can teach chickens to fly.Gaurnim can teach chickens to fly.Gaurnim can teach chickens to fly.Gaurnim can teach chickens to fly.Gaurnim can teach chickens to fly.Gaurnim can teach chickens to fly.
 
Gaurnim's Avatar
 
Posts: 789
Karma: 3599
Join Date: Feb 2008
Location: Lyon, France
Device: Cybook Gen3
Retour sur le firmware installé ce WE.
J'ai eu 3 freeze au démarrage depuis l'install, sur en gros 3 à 5 allumages par jour.
Ca me parait plus élevé que dans la version précédente du firmware, plutôt du genre de celle d'avant.

Ca donne quoi pour les autres possesseurs de Cybook qui ont fait la MaJ samedi ?
Gaurnim is offline   Reply With Quote
Old 07-09-2009, 08:40 AM   #169
FlorenceArt
High Priestess
FlorenceArt ought to be getting tired of karma fortunes by now.FlorenceArt ought to be getting tired of karma fortunes by now.FlorenceArt ought to be getting tired of karma fortunes by now.FlorenceArt ought to be getting tired of karma fortunes by now.FlorenceArt ought to be getting tired of karma fortunes by now.FlorenceArt ought to be getting tired of karma fortunes by now.FlorenceArt ought to be getting tired of karma fortunes by now.FlorenceArt ought to be getting tired of karma fortunes by now.FlorenceArt ought to be getting tired of karma fortunes by now.FlorenceArt ought to be getting tired of karma fortunes by now.FlorenceArt ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
FlorenceArt's Avatar
 
Posts: 5,761
Karma: 5042529
Join Date: Jul 2008
Location: Montreuil sous bois, France
Device: iPad Pro 9.7, iPhone 6 Plus
Chez moi ça c'est plutôt amélioré, j'ai eu un seul plantage mais pas au démarrage. Avant la mise à jour j'avais de sérieux problèmes et j'avais été obligée de re-flasher deux fois. Donc pour moi ça va mieux. Je dois avoir allumé le Cybook 1 ou 2 fois par jour depuis samedi.
FlorenceArt is offline   Reply With Quote
Old 07-10-2009, 08:36 AM   #170
chlorine
Addict
chlorine rocks like Gibraltar!chlorine rocks like Gibraltar!chlorine rocks like Gibraltar!chlorine rocks like Gibraltar!chlorine rocks like Gibraltar!chlorine rocks like Gibraltar!chlorine rocks like Gibraltar!chlorine rocks like Gibraltar!chlorine rocks like Gibraltar!chlorine rocks like Gibraltar!chlorine rocks like Gibraltar!
 
chlorine's Avatar
 
Posts: 276
Karma: 100000
Join Date: Jan 2009
Device: Kindle paperwhite 2
Ha, je me posais également la question du freeze.

Pour moi : deux freezes de natures différentes depuis samedi, aucun au démarrage (deux démarrages par jour en moyenne).
Le premier était lors d'une recherche dans le dictionnaire : le cybook a en quelque sorte redémarré tout seul, sauf que ce n'était pas un redémarrage complet. Il m'a montré le deuxième écran de démarrage (les trois points et le petit cybook), brièvement (qq secondes) puis il est revenu à la librairie, dans un autre dossier que celui où j'étais. Quand je suis retournée à mon dossier et à mon livre il m'a tout de suite affiché la page que j'étais en train de lire.
Le deuxième était un vrai plantage et j'ai dû utiliser le bouton reset, et ça s'est passé pendant que j'étais dans le menu Bookmarks.

J'avais eu quelques freezes mais peu auparavant, toujours quand j'étais dans la librairie je crois.
chlorine is offline   Reply With Quote
Advert
Old 07-10-2009, 09:45 AM   #171
PIPO
Cybookien
PIPO has a complete set of Star Wars action figures.PIPO has a complete set of Star Wars action figures.PIPO has a complete set of Star Wars action figures.PIPO has a complete set of Star Wars action figures.PIPO has a complete set of Star Wars action figures.
 
PIPO's Avatar
 
Posts: 224
Karma: 448
Join Date: Jun 2008
Location: France
Device: Cybook Gen 3
Apparemment, il faudra attendre plusieurs semaines pour avoir une version définitive du firmware, dixit Bookeen.
PIPO is offline   Reply With Quote
Reply

Tags
apéro, meet-up, meetup

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Suggestions pour un prochain firmware PIPO Cybook 261 03-13-2010 09:01 AM
Que voulez vous de marrant sur le prochain firmware ? Godzil Cybook 11 10-24-2009 04:02 AM
Meet-Up! Prochain apéro-dîner en Avril à Paris? 18 avril 2008 YGG- Lounge français 63 04-28-2009 07:32 AM
Le prochain Cybook de Bookeen dévoilé par une firme ukrainienne hidari Cybook 5 04-03-2009 07:40 AM
Meet-Up! apéro MR à Paris 2ème moitié juillet !!! venez nombreux !!! zelda_pinwheel Lounge français 70 07-20-2008 11:41 AM


All times are GMT -4. The time now is 08:35 PM.


MobileRead.com is a privately owned, operated and funded community.