Register Guidelines E-Books Today's Posts Search

Go Back   MobileRead Forums > Non-English Discussions > Deutsches Forum > PocketBook

Notices

Reply
 
Thread Tools Search this Thread
Old 02-08-2010, 02:27 PM   #106
sizibvb
Enthusiast
sizibvb began at the beginning.
 
Posts: 31
Karma: 10
Join Date: Feb 2010
Device: none
hallo Forkosigan
hab mich gerade hier angemeldet und möchte mich für das 302 komfort in schwarz vormerken lassen.
besten dank
sizibvb is offline   Reply With Quote
Old 02-08-2010, 02:31 PM   #107
Forkosigan
Wizard
Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.
 
Forkosigan's Avatar
 
Posts: 2,836
Karma: 71344
Join Date: Jun 2009
Location: Dresden
Device: Pocketbook Touch (622)
Quote:
Originally Posted by sizibvb View Post
hallo Forkosigan
hab mich gerade hier angemeldet und möchte mich für das 302 komfort in schwarz vormerken lassen.
besten dank
Danke, mache ich.
Forkosigan is offline   Reply With Quote
Advert
Old 02-08-2010, 04:48 PM   #108
gregor_p
PBnaut
gregor_p is on a distinguished road
 
Posts: 18
Karma: 60
Join Date: Feb 2010
Location: Brühl
Device: PB302
Hallo Forkosigan, hallo Forum!

Ihr habt mir den Mund wässrig gemacht und jetzt mag ich nicht mehr ohne 302 in schwarz sein.
Ich würde auch gerne auf die Liste...

Btw, supernettes und angenehm trollfreies Forum!


Grusz
Gregor
gregor_p is offline   Reply With Quote
Old 02-08-2010, 05:12 PM   #109
netseeker
sleepless reader
netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
netseeker's Avatar
 
Posts: 4,763
Karma: 615547
Join Date: Jan 2008
Location: Germany, near Stuttgart
Device: Sony PRS-505, PB 360° & 302, nook wi-fi, Kindle 3
Quote:
Originally Posted by gregor_p View Post
Hallo Forkosigan, hallo Forum!

Ihr habt mir den Mund wässrig gemacht und jetzt mag ich nicht mehr ohne 302 in schwarz sein.
Ich würde auch gerne auf die Liste...

Btw, supernettes und angenehm trollfreies Forum!
Hallo Gregor, herzlich willkommen bei MobileRead und vielen Dank für die "Forumslorbeeren".

@Forkosigan: Wer hier so nett einsteigt wie Gregor, der muss einfach noch auf die Liste, oder?
netseeker is offline   Reply With Quote
Old 02-08-2010, 05:17 PM   #110
ravenne
Wizard
ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
ravenne's Avatar
 
Posts: 4,917
Karma: 1840619
Join Date: Oct 2008
Location: Munich, Germany
Device: Kindle PW, PocketBook 360°, Cybook Gen3, iPad mini
Herzlich willkommen, Gregor
ravenne is offline   Reply With Quote
Advert
Old 02-08-2010, 05:28 PM   #111
Forkosigan
Wizard
Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.
 
Forkosigan's Avatar
 
Posts: 2,836
Karma: 71344
Join Date: Jun 2009
Location: Dresden
Device: Pocketbook Touch (622)
Quote:
Originally Posted by gregor_p View Post
Hallo Forkosigan, hallo Forum!

Ihr habt mir den Mund wässrig gemacht und jetzt mag ich nicht mehr ohne 302 in schwarz sein.
Ich würde auch gerne auf die Liste...

Btw, supernettes und angenehm trollfreies Forum!


Grusz
Gregor
Herzlich willkommen bei MobileRead!
Forkosigan is offline   Reply With Quote
Old 02-09-2010, 11:24 AM   #112
Solkim
notorischer Wenigposter
Solkim began at the beginning.
 
Solkim's Avatar
 
Posts: 33
Karma: 10
Join Date: Jan 2010
Location: Vienna
Device: PB 302
Ich sei, gewährt mir die Bitte, auf eurer Liste der ....ichweissnichtwievielte.

Sofern's noch möglich ist!
Solkim is offline   Reply With Quote
Old 02-09-2010, 11:42 AM   #113
Forkosigan
Wizard
Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.
 
Forkosigan's Avatar
 
Posts: 2,836
Karma: 71344
Join Date: Jun 2009
Location: Dresden
Device: Pocketbook Touch (622)
Quote:
Originally Posted by Solkim View Post
Ich sei, gewährt mir die Bitte, auf eurer Liste der ....ichweissnichtwievielte.

Sofern's noch möglich ist!
Hallo Solkim,

Herzlich willkommen bei MobileRead!

Es ist natürlich möglich, die erste Lieferung ist klein, aber nicht soooo klein...
Forkosigan is offline   Reply With Quote
Old 02-09-2010, 01:53 PM   #114
Ulli
(-:
Ulli is no ebook tyro.Ulli is no ebook tyro.Ulli is no ebook tyro.Ulli is no ebook tyro.Ulli is no ebook tyro.Ulli is no ebook tyro.Ulli is no ebook tyro.Ulli is no ebook tyro.Ulli is no ebook tyro.Ulli is no ebook tyro.
 
Ulli's Avatar
 
Posts: 667
Karma: 1310
Join Date: Nov 2009
Location: Frankonia
Device: PocketBook 360°,302
Hi Gregor hier im forum

Ich glaube das mit den trollen liegt daran, dass wohl die meisten Leute die hier sind in ihrer Freizeit lesen und das soll ja bekanntlich bilden
Ulli is offline   Reply With Quote
Old 02-09-2010, 02:15 PM   #115
ravenne
Wizard
ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
ravenne's Avatar
 
Posts: 4,917
Karma: 1840619
Join Date: Oct 2008
Location: Munich, Germany
Device: Kindle PW, PocketBook 360°, Cybook Gen3, iPad mini
Hallo und herzlich willkommen, Solkim. Ich sehe schon, hier haben wir einen wahren Bücherwurm als neues Mitglied. Netter Avatar.
ravenne is offline   Reply With Quote
Old 02-10-2010, 10:37 AM   #116
derSeher
Addict
derSeher doesn't litterderSeher doesn't litter
 
Posts: 267
Karma: 158
Join Date: Jan 2010
Location: Switzerland
Device: PB612
Hoi zäme

möchte mich - so noch möglich - auch in der Liste eintragen...

Mein Interesse gilt dem 302 in Schwarz

Gruss,
ich
derSeher is offline   Reply With Quote
Old 02-10-2010, 10:46 AM   #117
gulu-gulu
Guru
gulu-gulu knows how to set a laser printer to stun.gulu-gulu knows how to set a laser printer to stun.gulu-gulu knows how to set a laser printer to stun.gulu-gulu knows how to set a laser printer to stun.gulu-gulu knows how to set a laser printer to stun.gulu-gulu knows how to set a laser printer to stun.gulu-gulu knows how to set a laser printer to stun.gulu-gulu knows how to set a laser printer to stun.gulu-gulu knows how to set a laser printer to stun.gulu-gulu knows how to set a laser printer to stun.gulu-gulu knows how to set a laser printer to stun.
 
gulu-gulu's Avatar
 
Posts: 625
Karma: 95690
Join Date: Dec 2009
Location: Irgendwo im Nirgendwo hinter Nürnberg
Device: Kindle
Wenn die Teile schon da sind.. gibt's eigentlich ein paar neue Bilder von den 302ern in Schwarz und Weiss? Kann mich noch nicht für eine Farbe entscheiden
gulu-gulu is offline   Reply With Quote
Old 02-10-2010, 11:06 AM   #118
Nordlord
Junior Member
Nordlord began at the beginning.
 
Posts: 4
Karma: 10
Join Date: Feb 2010
Device: Kindle Touch US-Import
Hallo Forkosigan,

mein Sony-Reader soll bald den Besitzer wechseln und daher möchte ich mich gerne für das 302 komfort in schwarz vormerken lassen.

Danke vorab.
Nordlord is offline   Reply With Quote
Old 02-10-2010, 11:15 AM   #119
schwein
Junior Member
schwein began at the beginning.
 
Posts: 2
Karma: 10
Join Date: Feb 2010
Device: none
Hallo
Hätte ihn auch gerne in schwarz

Danke
schwein is offline   Reply With Quote
Old 02-10-2010, 11:33 AM   #120
derSeher
Addict
derSeher doesn't litterderSeher doesn't litter
 
Posts: 267
Karma: 158
Join Date: Jan 2010
Location: Switzerland
Device: PB612
@Forkosigan

Falls du uns Kaufinteressierten bis zur Auslieferung noch etwas anheizen willst, wäre das mit den Fotos echt nicht schlecht
derSeher is offline   Reply With Quote
Reply

Tags
pocketbook 302


Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Ticket-Liste mit Vorschlägen für neue Funktionen. Forkosigan PocketBook 478 02-03-2023 08:25 AM
Pocketbook 302 Nate the great News 12 05-17-2010 06:08 PM
Immer noch kein neuer Firmware für den 302 :O ? aceflor PocketBook 38 04-27-2010 11:44 AM
Drei Jahre Garantie für Pocketbook 302 Forkosigan PocketBook 13 02-28-2010 05:59 AM
Vorschläge für besondere Funktionen im Pocketbook 302 Forkosigan PocketBook 30 01-09-2010 04:55 AM


All times are GMT -4. The time now is 10:16 PM.


MobileRead.com is a privately owned, operated and funded community.