Register Guidelines E-Books Search Today's Posts Mark Forums Read

Go Back   MobileRead Forums > Non-English Discussions > Forum Français

Notices

Reply
 
Thread Tools Search this Thread
Old 08-11-2009, 11:25 AM   #16
Grimaud
Guru
Grimaud could sell banana peel slippers to a Deveel.Grimaud could sell banana peel slippers to a Deveel.Grimaud could sell banana peel slippers to a Deveel.Grimaud could sell banana peel slippers to a Deveel.Grimaud could sell banana peel slippers to a Deveel.Grimaud could sell banana peel slippers to a Deveel.Grimaud could sell banana peel slippers to a Deveel.Grimaud could sell banana peel slippers to a Deveel.Grimaud could sell banana peel slippers to a Deveel.Grimaud could sell banana peel slippers to a Deveel.Grimaud could sell banana peel slippers to a Deveel.
 
Grimaud's Avatar
 
Posts: 748
Karma: 3000
Join Date: May 2009
Device: PRS-505, PRS-600, PRS-650
Whispernet s'appuie sur Sprint.
Grimaud is offline   Reply With Quote
Old 12-17-2015, 12:06 PM   #17
ayers
Junior Member
ayers began at the beginning.
 
Posts: 1
Karma: 10
Join Date: Dec 2015
Device: Afterglow 2 - Onyx reader
Bonjour!


Je me permets de "déterrer" ce sujet, mais ce post m'a été précieux quand je cherchais ma perle rare. Alors si ça peut aider les suivants

Depuis un an, des e-reader sont sortis sous Android avec la possibilité d'installer des applications (soit dépôt officiel du géant, soit dépôt personnalisé du fabricant, selon la stratégie adoptée par ce dernier):
Foxit reader (la version gratuite) marche à merveille sous mon e-reader, bien que quelques fonctionnalités manquent par rapport à la version PC. (Non, le surlignage d'un ton "bête et méchant" ne me suffisait pas :$).

On est sur la bonne voie
ayers is offline   Reply With Quote
Advert
Reply

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Sony Reader quelle housse pour la liseuse sony prs-600? Mimi Bond Forum Français 12 06-18-2010 11:00 AM
Quelle liseuse pour "juste lire des romans" Ghutu Assistance 28 06-04-2010 07:42 AM
quel liseuse pour un handicapé ? shalero Assistance 3 07-02-2009 03:37 PM
Quelle liseuse acheter ? esperandofa Assistance 88 06-04-2009 03:45 PM
Quelle reader pour pdf ? poluk Assistance 4 07-07-2008 05:54 PM


All times are GMT -4. The time now is 10:12 AM.


MobileRead.com is a privately owned, operated and funded community.