Register Guidelines E-Books Search Today's Posts Mark Forums Read

Go Back   MobileRead Forums > Non-English Discussions > Deutsches Forum > PocketBook

Notices

Reply
 
Thread Tools Search this Thread
Old 02-22-2014, 11:48 AM   #1
hsattegel
Junior Member
hsattegel began at the beginning.
 
Posts: 3
Karma: 10
Join Date: Feb 2014
Device: Touch Lux 2
Pocketbook Touch 2 Lux

Hallo Miteinander, ich beabsichtige, mir das neue Touch 2 zu kaufen. Vorab eine Frage zum Touch Lux: Werden griechische Wörter (Neugriechisch) mit den einfachen Betonungszeichen dargestellt oder muss dazu eine andere Schriftart installiert werden?

Gruß aus Berlin
hsattegel is offline   Reply With Quote
Old 02-22-2014, 01:28 PM   #2
Forkosigan
Wizard
Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.
 
Forkosigan's Avatar
 
Posts: 2,836
Karma: 71344
Join Date: Jun 2009
Location: Dresden
Device: Pocketbook Touch (622)
Quote:
Originally Posted by hsattegel View Post
Hallo Miteinander, ich beabsichtige, mir das neue Touch 2 zu kaufen. Vorab eine Frage zum Touch Lux: Werden griechische Wörter (Neugriechisch) mit den einfachen Betonungszeichen dargestellt oder muss dazu eine andere Schriftart installiert werden?

Gruß aus Berlin
Griechisch wird von allen Pocketbook Reader unterstütz.
Forkosigan is offline   Reply With Quote
Advert
Old 02-23-2014, 05:43 AM   #3
hsattegel
Junior Member
hsattegel began at the beginning.
 
Posts: 3
Karma: 10
Join Date: Feb 2014
Device: Touch Lux 2
Danke für die Antwort, aber möchte gern zusätzlich wissen, ob auch die Betonungszeichen dargestellt werden. Ich habe in einem anderen Forum gelesen, das bei anderen eBookReadern nur die Buchstaben selbst dargestellt werden können.

Danke
hsattegel is offline   Reply With Quote
Old 02-23-2014, 07:13 AM   #4
Forkosigan
Wizard
Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.
 
Forkosigan's Avatar
 
Posts: 2,836
Karma: 71344
Join Date: Jun 2009
Location: Dresden
Device: Pocketbook Touch (622)
Quote:
Originally Posted by hsattegel View Post
Danke für die Antwort, aber möchte gern zusätzlich wissen, ob auch die Betonungszeichen dargestellt werden. Ich habe in einem anderen Forum gelesen, das bei anderen eBookReadern nur die Buchstaben selbst dargestellt werden können.

Danke
Bei Kopierschutz freien Bücher, welche mit FBREADER geöffnet werden funktionieren auch Betonungszeichen.
Forkosigan is offline   Reply With Quote
Old 02-28-2014, 04:35 AM   #5
hsattegel
Junior Member
hsattegel began at the beginning.
 
Posts: 3
Karma: 10
Join Date: Feb 2014
Device: Touch Lux 2
Pocket book Touch 2

Danke für die Antwort; habe den Reader jetzt im Onlineshop bestellt. Ich bin ja gespannt, ob das alles so schön ist, wie beschrieben.

Gruß aus Berlin
hsattegel is offline   Reply With Quote
Advert
Reply

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Pocketbook Touch Lux Fonteinstellung Maddin63 PocketBook 17 01-24-2014 08:08 PM
Pocketbook Touch Lux or Basic Touch in USA? mimosavj PocketBook 13 01-24-2014 07:31 PM
Help Syncing PocketBook Touch Lux to Computer Soleil turquoise Devices 1 01-20-2014 06:40 AM
PocketBook Touch Lux 623 kevin67 PocketBook 7 11-06-2013 01:14 PM
Firmware 4.3 für PocketBook Touch Lux shoppingqueen PocketBook 12 09-08-2013 08:09 AM


All times are GMT -4. The time now is 03:45 AM.


MobileRead.com is a privately owned, operated and funded community.