Register Guidelines E-Books Search Today's Posts Mark Forums Read

Go Back   MobileRead Forums > Non-English Discussions > Deutsches Forum > Sony Reader

Notices

Reply
 
Thread Tools Search this Thread
Old 09-15-2009, 05:41 AM   #1
perry
Sympathisant
perry doesn't litterperry doesn't litterperry doesn't litter
 
Posts: 26
Karma: 246
Join Date: May 2009
Location: Germany
Device: Palm Tungsten T5, Sony PRS-700, Samsung Galaxy Tab
PRS-700: Mein Stylus ist kaputt :-(

Hi,

weiß jemand, wo ich günstig einen neuen Stylus für meinen Sony PRS-700 herbekommen kann?

Man kann sich im Webshop bei Sony 2 Styli (oder Stylusse oder Stifte eben. Wie war doch gleich der Plural?) zusammen mit einem Displayputztuch bestellen. Dummerweise soll das 29 $ kosten und das halte ich schlichtweg für Wucher.

Weiß jemand eine günstigere Quelle?

CU, Perry
perry is offline   Reply With Quote
Old 09-17-2009, 08:02 AM   #2
mtravellerh
book creator
mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
mtravellerh's Avatar
 
Posts: 9,635
Karma: 3856660
Join Date: Oct 2008
Location: Luxembourg
Device: PB360°
Quote:
Originally Posted by perry View Post
Hi,

weiß jemand, wo ich günstig einen neuen Stylus für meinen Sony PRS-700 herbekommen kann?

Man kann sich im Webshop bei Sony 2 Styli (oder Stylusse oder Stifte eben. Wie war doch gleich der Plural?) zusammen mit einem Displayputztuch bestellen. Dummerweise soll das 29 $ kosten und das halte ich schlichtweg für Wucher.

Weiß jemand eine günstigere Quelle?

CU, Perry
Gibt bei Pearl preiswerte Styli (Stylus->Styli (einfache lateinische Mehrzahl)) Zur Not nimm Deinen Fingernagel, wenn Du keine Fingerabdrücke machen willst! Klappt ganz gut!
mtravellerh is offline   Reply With Quote
Advert
Reply

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
iRex iLiad zu verkaufen: Bildschirm ist kaputt X. Trapnel Deutsches Forum 0 03-31-2010 09:11 AM
Mein Opus ist futsch IvyRose Erste Hilfe 8 02-09-2010 05:50 AM
Mein PRS 700 ist jetzt auf Ebay mos Sony Reader 1 02-04-2010 05:13 PM
PRS-700 Stylus replacements now available - 2 Pack plus wipes Wetdogeared Sony Reader 2 04-30-2009 09:59 AM
Argh! Fast wäre mein Sony PRS 700 hier gewesen mos Sony Reader 5 03-24-2009 04:53 AM


All times are GMT -4. The time now is 06:19 AM.


MobileRead.com is a privately owned, operated and funded community.