Register Guidelines E-Books Today's Posts Search

Go Back   MobileRead Forums > Non-English Discussions > Forum Français > PocketBook

Notices

Reply
 
Thread Tools Search this Thread
Old 01-24-2015, 09:26 AM   #1
pierrebeaupin
Junior Member
pierrebeaupin began at the beginning.
 
Posts: 1
Karma: 10
Join Date: Jan 2015
Device: pocketbook touch lux 2
rafraîchissement intempestif toute les 5 minutes

bonjour à tous,

j'ai un PocketBook Touch Lux 2 depuis 2 semaines et j'en suis très content,
mais il y a un paramètre que je ne parviens pas à désactiver, toute les 5 minutes il rafraîchit la page, sauf si je la tourne, je ne peux pas passer par exemple plus de cinq minutes sur une page tranquille ... ça me perturbe un peu ... est ce que ce problème se résout ?


merci à vous si ça vous dit quelquechose
pierrebeaupin is offline   Reply With Quote
Old 01-27-2015, 03:38 AM   #2
Quexos
Member Retired
Quexos ought to be getting tired of karma fortunes by now.Quexos ought to be getting tired of karma fortunes by now.Quexos ought to be getting tired of karma fortunes by now.Quexos ought to be getting tired of karma fortunes by now.Quexos ought to be getting tired of karma fortunes by now.Quexos ought to be getting tired of karma fortunes by now.Quexos ought to be getting tired of karma fortunes by now.Quexos ought to be getting tired of karma fortunes by now.Quexos ought to be getting tired of karma fortunes by now.Quexos ought to be getting tired of karma fortunes by now.Quexos ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
Posts: 1,999
Karma: 11348924
Join Date: Jan 2011
Location: Limbo
Device: none
Ben sur mon Kobo je peux lui demander de ne rafraichir qu'une page sur 6. Le rafraichissement est une fonction intrinsèque de ce type d'écran donc c'est inévitable, mais si je comprends bien ta liseuse se rafraichit d'elle même sans que tu ne fasses rien et je ne pense pas que ce soit normal. Tu devrais prendre contact avec le SAV de la marque de ta liseuse.
Quexos is offline   Reply With Quote
Advert
Reply


Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Les notes ne prennent plus les accents français fxp33 Kobo Reader 3 11-29-2013 04:36 PM
Chit-Chat On se met au blog ! sur les ebooks, les liseuses, la technologie, etc. zelda_pinwheel Forum Français 8 02-15-2010 06:26 PM


All times are GMT -4. The time now is 10:07 PM.


MobileRead.com is a privately owned, operated and funded community.