Register Guidelines E-Books Today's Posts Search

Go Back   MobileRead Forums > Non-English Discussions > Deutsches Forum > PocketBook

Notices

Reply
 
Thread Tools Search this Thread
Old 12-17-2010, 04:10 AM   #1
kbaerwald
BioReader
kbaerwald understands when you whisper 'The dog barks at midnight.'kbaerwald understands when you whisper 'The dog barks at midnight.'kbaerwald understands when you whisper 'The dog barks at midnight.'kbaerwald understands when you whisper 'The dog barks at midnight.'kbaerwald understands when you whisper 'The dog barks at midnight.'kbaerwald understands when you whisper 'The dog barks at midnight.'kbaerwald understands when you whisper 'The dog barks at midnight.'kbaerwald understands when you whisper 'The dog barks at midnight.'kbaerwald understands when you whisper 'The dog barks at midnight.'kbaerwald understands when you whisper 'The dog barks at midnight.'kbaerwald understands when you whisper 'The dog barks at midnight.'
 
kbaerwald's Avatar
 
Posts: 292
Karma: 42568
Join Date: Apr 2009
Location: Germany
Device: Various
Verkaufe PB360 Lingvo Edition (Wörterbücher)

Nach 4 Monaten und wegen eigenmächtiger Entfernung des pdfreaders durch Pocketbook verkaufe ich meinen PB360. Bitte nur PM.

Tschüss, Pocketbook!
kbaerwald is offline   Reply With Quote
Old 12-17-2010, 04:15 PM   #2
Forkosigan
Wizard
Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.
 
Forkosigan's Avatar
 
Posts: 2,836
Karma: 71344
Join Date: Jun 2009
Location: Dresden
Device: Pocketbook Touch (622)
Quote:
Originally Posted by kbaerwald View Post
Nach 4 Monaten und wegen eigenmächtiger Entfernung des pdfreaders durch Pocketbook verkaufe ich meinen PB360. Bitte nur PM.

Tschüss, Pocketbook!
pdfreader kann als app einfach auf das Gerät kopiert und installiert werden...

Am Montag frage ich bei der Programmierer nach, und werde es im Forum zur Verfügung stellen.
Forkosigan is offline   Reply With Quote
Advert
Old 12-18-2010, 06:54 AM   #3
K-Thom
The one and only
K-Thom ought to be getting tired of karma fortunes by now.K-Thom ought to be getting tired of karma fortunes by now.K-Thom ought to be getting tired of karma fortunes by now.K-Thom ought to be getting tired of karma fortunes by now.K-Thom ought to be getting tired of karma fortunes by now.K-Thom ought to be getting tired of karma fortunes by now.K-Thom ought to be getting tired of karma fortunes by now.K-Thom ought to be getting tired of karma fortunes by now.K-Thom ought to be getting tired of karma fortunes by now.K-Thom ought to be getting tired of karma fortunes by now.K-Thom ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
Posts: 3,302
Karma: 535819
Join Date: Oct 2008
Location: Berlin, Germany
Device: yup!
Öh, wenn das so einfach aufs Gerät kopiert und installiert werden kann, warum habt ihr es dann heruntergenommen?
K-Thom is offline   Reply With Quote
Old 12-18-2010, 07:05 AM   #4
Forkosigan
Wizard
Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.
 
Forkosigan's Avatar
 
Posts: 2,836
Karma: 71344
Join Date: Jun 2009
Location: Dresden
Device: Pocketbook Touch (622)
Quote:
Originally Posted by K-Thom View Post
Öh, wenn das so einfach aufs Gerät kopiert und installiert werden kann, warum habt ihr es dann heruntergenommen?
Die Firmware hat sich vergrößert, und da meisten Nutzer pdfreader nicht mehr nutzen, nachdem Adobe Reader deutlich verbessert wurde, wurde pdfreader aus der Software entfernt.
Aber genau so wie fbreader, kann pdfreader einfach auf das Gerät kopiert werden, und weiterhin genutzt werden.
Forkosigan is offline   Reply With Quote
Old 12-10-2011, 07:47 AM   #5
Purzel
Member
Purzel began at the beginning.
 
Posts: 17
Karma: 10
Join Date: Dec 2010
Device: pocketbook 360
Hallo,
ich weiß der Thread ist schon alt, aber ich warte immer noch auf den pdfviewer. Kann ich den bitte bitte wieder haben?
Habe leider keinen download hier im forum gefunden.

Gruß Purzel
Purzel is offline   Reply With Quote
Advert
Reply


Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
iRex Verkaufe iRex Iliad 2nd edition, OVP. An-Jay Andere Lesegeräte 0 09-20-2010 05:26 AM
ABBYY Lingvo in pocketbook360 hardgainer PocketBook 1 08-29-2010 09:10 AM
Pocketbook 360° Lingvo Edition Forkosigan PocketBook 50 07-08-2010 05:17 PM
Pocketbook 360° Lingvo Edition bald zu haben! Forkosigan PocketBook 15 05-21-2010 06:57 PM


All times are GMT -4. The time now is 07:46 AM.


MobileRead.com is a privately owned, operated and funded community.