Register Guidelines E-Books Today's Posts Search

Go Back   MobileRead Forums > Non-English Discussions > Deutsches Forum > Amazon Kindle

Notices

Reply
 
Thread Tools Search this Thread
Old 01-04-2023, 08:25 AM   #1
Sonnenfee
Zealot
Sonnenfee ought to be getting tired of karma fortunes by now.Sonnenfee ought to be getting tired of karma fortunes by now.Sonnenfee ought to be getting tired of karma fortunes by now.Sonnenfee ought to be getting tired of karma fortunes by now.Sonnenfee ought to be getting tired of karma fortunes by now.Sonnenfee ought to be getting tired of karma fortunes by now.Sonnenfee ought to be getting tired of karma fortunes by now.Sonnenfee ought to be getting tired of karma fortunes by now.Sonnenfee ought to be getting tired of karma fortunes by now.Sonnenfee ought to be getting tired of karma fortunes by now.Sonnenfee ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
Sonnenfee's Avatar
 
Posts: 109
Karma: 421170
Join Date: Oct 2021
Device: Kindle, Kobo, PocketBook, Sony, Woxter
Kindle Scribe

Nach etwas Herum- und Ausprobieren in der CSS, ist es mir nun gelungen, die Displaygröße des Scribe zukünftig beim Lesen von Büchern voll ausnutzen zu können; die breiten Ränder links und rechts sind jetzt auch passé

Der Aufwand hierfür ist minimal und da ich keine Extrem-Viel-Leserin bin, muss ich es nicht sooo oft durchführen

Zur Zeit warte ich noch auf das skin von DecalGirl:

https://www.decalgirl.com/skins/5595...skin-milky-way

das ich mir bestellt habe und nach Anbringen des Vorderseitenskins, den für die Rückseite werde ich nicht auf das Gerät kleben, da der Scribe im gezeigten Cover untergebracht ist, ist mein Scribe für mich danach rundherum absolut perfekt

Ich bin glücklich, mir doch noch den Ruck gegeben und den Scribe zum nur darauf Lesen bestellt zu haben. Ein tolles Gerät, mit tadel- und makellosem Display, hochwertige Verarbeitung und ebensolche Materialien und das ich zusätzlich noch mit diversem Zubehör (Sleeve, Cover und Skin) ganz nach meinem Geschmack personalisieren kann
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Kindle Scribe - Textdarstellung.jpg
Views:	169
Size:	519.7 KB
ID:	198815   Click image for larger version

Name:	Kindle Scribe - Sleeve & Cover.jpg
Views:	157
Size:	375.1 KB
ID:	198816  

Last edited by Sonnenfee; 01-04-2023 at 02:43 PM.
Sonnenfee is offline   Reply With Quote
Reply


Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Kindle Scribe jhowell Amazon Kindle 776 Today 05:18 AM
Kindle Scribe - DS chrispe Amazon Kindle 11 12-26-2022 11:10 PM
newspapers on kindle scribe? rem736 Amazon Kindle 23 12-10-2022 01:12 PM
Kindle Scribe support mettleurgist Devices 3 12-08-2022 12:36 PM
[Next Gen] Kindle Scribe shadenfroh Amazon Kindle 3 08-23-2011 04:33 PM


All times are GMT -4. The time now is 06:46 AM.


MobileRead.com is a privately owned, operated and funded community.