Register Guidelines E-Books Search Today's Posts Mark Forums Read

Go Back   MobileRead Forums > Non-English Discussions > Deutsches Forum > PocketBook

Notices

Reply
 
Thread Tools Search this Thread
Old 04-06-2010, 02:55 AM   #76
Forkosigan
Wizard
Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.
 
Forkosigan's Avatar
 
Posts: 2,836
Karma: 71344
Join Date: Jun 2009
Location: Dresden
Device: Pocketbook Touch (622)
Quote:
Originally Posted by TheHutt View Post
Leider bislang noch immer nicht da...
Wegen der Feiertagen hat es sich ein wenig verzögert, kommt in 1-2 Tagen.
Forkosigan is offline   Reply With Quote
Old 04-06-2010, 06:20 AM   #77
Drseltsam
Connoisseur
Drseltsam began at the beginning.
 
Posts: 63
Karma: 12
Join Date: Jan 2010
Device: PocketBook 360
Mir ist es lieber, wenn die Jungs noch 2 Wochen brauchen, die Firmware dafür aber sehr gut ist als, dass sie mir heute ein Bananenprodukt liefern.
Blizzard hat das früher so gemacht und ich war immer sehr zufrieden mit den Spielen.

In diesem Sinne: Ruhig Blut, die alte Firmware geht ja ganz gut.
Drseltsam is offline   Reply With Quote
Advert
Old 04-12-2010, 10:56 AM   #78
Eaernil
Enthusiast
Eaernil began at the beginning.
 
Eaernil's Avatar
 
Posts: 26
Karma: 10
Join Date: Feb 2010
Location: Ostfildern
Device: none
Servus,

ich will ja net ungeduldig sein, aber wollt fragen was mit der neuen Firmware geht.

Irgendwas senstionell neues drin und kommt sie oder hat sie den Forkosigan-Test nicht bestanden .
Eaernil is offline   Reply With Quote
Old 04-12-2010, 11:11 AM   #79
Forkosigan
Wizard
Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.
 
Forkosigan's Avatar
 
Posts: 2,836
Karma: 71344
Join Date: Jun 2009
Location: Dresden
Device: Pocketbook Touch (622)
Quote:
Originally Posted by Eaernil View Post
hat sie den Forkosigan-Test nicht bestanden .
Nicht ganz bestanden, warte auf letzte Verbesserung, und wenn es gemacht wird, werde die Firmware veöffentlichen.
Forkosigan is offline   Reply With Quote
Old 04-12-2010, 11:30 AM   #80
Eaernil
Enthusiast
Eaernil began at the beginning.
 
Eaernil's Avatar
 
Posts: 26
Karma: 10
Join Date: Feb 2010
Location: Ostfildern
Device: none
Perfekt.

Vielen Dank für die kurze Info .
Eaernil is offline   Reply With Quote
Advert
Old 04-17-2010, 06:41 AM   #81
Ice =A=
Member
Ice =A= began at the beginning.
 
Posts: 12
Karma: 10
Join Date: Feb 2010
Device: PocketBook 301+
Gibt's was Neues zur nächsten Firmware?
Ice =A= is offline   Reply With Quote
Old 04-17-2010, 07:25 AM   #82
Forkosigan
Wizard
Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.
 
Forkosigan's Avatar
 
Posts: 2,836
Karma: 71344
Join Date: Jun 2009
Location: Dresden
Device: Pocketbook Touch (622)
Quote:
Originally Posted by Ice =A= View Post
Gibt's was Neues zur nächsten Firmware?
Befindet sich noch im internen Test bei mir, kleine Unschönheiten sollen noch beseitigt werden, dann wird die Firmware für 302 veröffentlicht.
Wenig später soll die verbesserte Version der Firmware für 301 und 360 kommen.

In Mai kommt Version 15.3 mit USB und Bluetooth Treiber für Tastatur und Textbearbeitungsfunktionen und einigen weiteren Verbesserungen.
Forkosigan is offline   Reply With Quote
Old 04-19-2010, 06:37 AM   #83
TheHutt
Zealot
TheHutt can extract oil from cheeseTheHutt can extract oil from cheeseTheHutt can extract oil from cheeseTheHutt can extract oil from cheeseTheHutt can extract oil from cheeseTheHutt can extract oil from cheeseTheHutt can extract oil from cheeseTheHutt can extract oil from cheeseTheHutt can extract oil from cheese
 
TheHutt's Avatar
 
Posts: 135
Karma: 1200
Join Date: Jan 2010
Device: Pocketbook 360°
Damit ich das richtig verstehe:

Quote:
Es kommt morgen oder übermorgen eine verbesserte Version der Firmware
Quote:
Wegen der Feiertagen hat es sich ein wenig verzögert, kommt in 1-2 Tagen
Quote:
Nicht ganz bestanden, warte auf letzte Verbesserung
Quote:
Wenig später soll die verbesserte Version der Firmware für 301 und 360 kommen.
Wir reden jetzt von der gleichen Firmware, oder?
TheHutt is offline   Reply With Quote
Old 04-19-2010, 06:48 AM   #84
mtravellerh
book creator
mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
mtravellerh's Avatar
 
Posts: 9,635
Karma: 3856660
Join Date: Oct 2008
Location: Luxembourg
Device: PB360°
Quote:
Originally Posted by TheHutt View Post
Damit ich das richtig verstehe:









Wir reden jetzt von der gleichen Firmware, oder?
Ja, Entschuldigung für die Verspätung. Wir haben nur beim Test noch ein dickes Problem gefunden.
mtravellerh is offline   Reply With Quote
Old 04-19-2010, 06:49 AM   #85
Forkosigan
Wizard
Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.
 
Forkosigan's Avatar
 
Posts: 2,836
Karma: 71344
Join Date: Jun 2009
Location: Dresden
Device: Pocketbook Touch (622)
Quote:
Originally Posted by TheHutt View Post
Damit ich das richtig verstehe:

Wir reden jetzt von der gleichen Firmware, oder?
Hat gedauert länger als erwartet. Ich teste zurzeit die Firmare für 302, fand aber paar kleine Fehler die zuerst behoben werde müssen, bevor ich die Firmware veröffentliche.

Falls jemand betatest machen will, kann ich die Firmware per mail zusende. Für breite Öffentlichkeit, wie schon gesagt, ist die Firmware noch nicht geeignet...

Dort gibt es aber Paar schöne Einsätze, z.B. Programmierung der Esc Taste oder Profile des Benutzers.
Forkosigan is offline   Reply With Quote
Old 04-19-2010, 06:50 AM   #86
Forkosigan
Wizard
Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.
 
Forkosigan's Avatar
 
Posts: 2,836
Karma: 71344
Join Date: Jun 2009
Location: Dresden
Device: Pocketbook Touch (622)
Quote:
Originally Posted by mtravellerh View Post
Ja, Entschuldigung für die Verspätung. Wir haben nur beim Test noch ein dickes Problem gefunden.
Genau genommen, kein "dickes" Problem, sondern ein paar kleine, aber die sehen nicht schön aus...
Forkosigan is offline   Reply With Quote
Old 04-21-2010, 04:59 PM   #87
Fellball
Wizard
Fellball knows how to set a laser printer to stun.Fellball knows how to set a laser printer to stun.Fellball knows how to set a laser printer to stun.Fellball knows how to set a laser printer to stun.Fellball knows how to set a laser printer to stun.Fellball knows how to set a laser printer to stun.Fellball knows how to set a laser printer to stun.Fellball knows how to set a laser printer to stun.Fellball knows how to set a laser printer to stun.Fellball knows how to set a laser printer to stun.Fellball knows how to set a laser printer to stun.
 
Fellball's Avatar
 
Posts: 1,430
Karma: 95000
Join Date: Dec 2007
Location: Germany, near Bingen/Rhein
Device: K3,K4,PB360,PB360+,PB701-IQ und noch diverse andere Lesegeräte....
Quote:
Originally Posted by Forkosigan View Post
Falls jemand betatest machen will, kann ich die Firmware per mail zusende. Für breite Öffentlichkeit, wie schon gesagt, ist die Firmware noch nicht geeignet...
Hab die Beta aufgespielt....

ENDLICH kann ich im PDF-Reader Perry Rhodan PDF's im Spaltenmodus lesen. Funktionierte vorher nicht richtig.

Im Adobe-DE kann ich wieder mit allen Tasten blättern....

Es gibt einen neuen System-Eintrag: User Profiles. Noch nicht getestet.

Leider liest die Software die calibre_series -Tags immer noch nicht aus. Also nix mit sortieren nach Serie für ePubs.

So, mal weitersehen was es neues gibt.
Fellball is offline   Reply With Quote
Old 04-21-2010, 06:29 PM   #88
Alaska
Leser
Alaska knows more than wikipediaAlaska knows more than wikipediaAlaska knows more than wikipediaAlaska knows more than wikipediaAlaska knows more than wikipediaAlaska knows more than wikipediaAlaska knows more than wikipediaAlaska knows more than wikipediaAlaska knows more than wikipediaAlaska knows more than wikipediaAlaska knows more than wikipedia
 
Alaska's Avatar
 
Posts: 864
Karma: 47176
Join Date: Nov 2009
Location: Berlin, Germany
Device: Kindle Scribe
Quote:
Originally Posted by Fellball View Post
Hab die Beta aufgespielt....


So, mal weitersehen was es neues gibt.
Kann der Standard FBReader jetzt die deutsche Silbentrennung (wie der FBReader180) und Leerzeilen erkennen? Wäre schön, wenn Du das mal testen könntest.

Gruß Alaska
Alaska is offline   Reply With Quote
Old 04-22-2010, 07:16 AM   #89
Fellball
Wizard
Fellball knows how to set a laser printer to stun.Fellball knows how to set a laser printer to stun.Fellball knows how to set a laser printer to stun.Fellball knows how to set a laser printer to stun.Fellball knows how to set a laser printer to stun.Fellball knows how to set a laser printer to stun.Fellball knows how to set a laser printer to stun.Fellball knows how to set a laser printer to stun.Fellball knows how to set a laser printer to stun.Fellball knows how to set a laser printer to stun.Fellball knows how to set a laser printer to stun.
 
Fellball's Avatar
 
Posts: 1,430
Karma: 95000
Join Date: Dec 2007
Location: Germany, near Bingen/Rhein
Device: K3,K4,PB360,PB360+,PB701-IQ und noch diverse andere Lesegeräte....
Quote:
Originally Posted by Alaska View Post
Kann der Standard FBReader jetzt die deutsche Silbentrennung (wie der FBReader180) und Leerzeilen erkennen? Wäre schön, wenn Du das mal testen könntest.

Gruß Alaska

Mach ich heute Abend....
Fellball is offline   Reply With Quote
Old 04-23-2010, 08:10 AM   #90
Drseltsam
Connoisseur
Drseltsam began at the beginning.
 
Posts: 63
Karma: 12
Join Date: Jan 2010
Device: PocketBook 360
Quote:
Originally Posted by Fellball View Post
Leider liest die Software die calibre_series -Tags immer noch nicht aus. Also nix mit sortieren nach Serie für ePubs.
Ich habe das bei Calibre so gelößt, dass ich bei den Einstellungen unter "Add/Save"->"Sending to device" folgendes eingestellt habe:
{series}/{title} - {authors}
Dann musst du nur die ebooks einmal neu aufspielen. Dann habe ich für jede Serie einen Ordner. Wenn es keine Serie gibt, packt er die einfach ins Hauptverzeichnis. Für mich perfekt.
Drseltsam is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Firmware Update Instructions and the latest Firmware Versions mitchwah Ectaco jetBook 113 10-24-2023 09:02 PM
What I would like to see, regarding firmware griffonwing News 4 12-23-2009 10:42 PM
SMARTQ7: firmware 5 VS .92 firmware 5.1? wwang Alternative Devices 2 12-17-2009 12:41 PM
Neue Versionen von May und Bonsels mtravellerh E-Books 8 03-20-2009 02:04 PM
Where to get firmware? Juggle4Evr Sony Reader Dev Corner 4 01-20-2009 09:09 AM


All times are GMT -4. The time now is 04:08 PM.


MobileRead.com is a privately owned, operated and funded community.