Register Guidelines E-Books Today's Posts Search

Go Back   MobileRead Forums > Non-English Discussions > Deutsches Forum > PocketBook

Notices

Reply
 
Thread Tools Search this Thread
Old 04-23-2018, 06:04 AM   #1
kbaerwald
BioReader
kbaerwald understands when you whisper 'The dog barks at midnight.'kbaerwald understands when you whisper 'The dog barks at midnight.'kbaerwald understands when you whisper 'The dog barks at midnight.'kbaerwald understands when you whisper 'The dog barks at midnight.'kbaerwald understands when you whisper 'The dog barks at midnight.'kbaerwald understands when you whisper 'The dog barks at midnight.'kbaerwald understands when you whisper 'The dog barks at midnight.'kbaerwald understands when you whisper 'The dog barks at midnight.'kbaerwald understands when you whisper 'The dog barks at midnight.'kbaerwald understands when you whisper 'The dog barks at midnight.'kbaerwald understands when you whisper 'The dog barks at midnight.'
 
kbaerwald's Avatar
 
Posts: 292
Karma: 42568
Join Date: Apr 2009
Location: Germany
Device: Various
Probleme mit Serien-Metadaten und Inkpad 3

Hallo,

Forkosigan - schaust du auch in die englischsprachige Sektion von PocketBook? Dann spare ich mir die Rückübersetzung ins Deutsche. Ich habe da ein Problem mit den Serie-Metadaten und Inkpad 3.

Danke, Klaus
kbaerwald is offline   Reply With Quote
Old 05-02-2018, 02:44 PM   #2
trekk
Terraner
trekk ought to be getting tired of karma fortunes by now.trekk ought to be getting tired of karma fortunes by now.trekk ought to be getting tired of karma fortunes by now.trekk ought to be getting tired of karma fortunes by now.trekk ought to be getting tired of karma fortunes by now.trekk ought to be getting tired of karma fortunes by now.trekk ought to be getting tired of karma fortunes by now.trekk ought to be getting tired of karma fortunes by now.trekk ought to be getting tired of karma fortunes by now.trekk ought to be getting tired of karma fortunes by now.trekk ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
trekk's Avatar
 
Posts: 522
Karma: 4207769
Join Date: Aug 2011
Device: Kobo Libra, Aura One, Kindle Oasis 1 & 2 ...
Ich fasse die Lösung kurz in Deutsch zusammen:

Pocketbook bzw. das Inkpad mögen Metadaten nur in einer bestimmten Reihenfolge. Durch das Löschen der non-dc:metadata mit dem Plugin Modify epub und anschließendem "Polish Books" wird die vom Pocketbook erwartete Reihenfolge erreicht.

Schön wäre es natürlich, wenn das Inkpad alle Metadaten auch ohne diesen Umweg anzeigen könnte.
trekk is offline   Reply With Quote
Reply


Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
PDF mit Fehlern (kann keine Metadaten einbinden) Togijak Erste Hilfe 7 03-06-2016 05:06 AM
Probleme mit Calibre und mobi-Format Rolander Erste Hilfe 4 04-05-2012 04:45 AM
metadaten für serien rem E-Books 1 10-04-2010 12:44 PM
Der Luftpirat und sein lenkbares Luftschiff und andere alte Serien netseeker E-Books 220 03-16-2010 10:09 AM
Probleme mit dem Öffnen und Lesezeichen Wudu PocketBook 10 02-28-2010 01:38 PM


All times are GMT -4. The time now is 12:43 PM.


MobileRead.com is a privately owned, operated and funded community.