Register Guidelines E-Books Today's Posts Search

Go Back   MobileRead Forums > Non-English Discussions > Deutsches Forum > Lounge

Notices

Reply
 
Thread Tools Search this Thread
Old 12-05-2011, 02:13 AM   #1
beachwanderer
-
beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
beachwanderer's Avatar
 
Posts: 2,602
Karma: 16748808
Join Date: Nov 2007
Location: At the Baltic Sea
Device: Some
Adventsbasteln mit kurzen SF-Fans

Wer im Bekannten-, Verwandten- oder engeren Familienkreis "Kurze" (oder "Lange" !) hat, zu deren Vergnügen und Streben es gehört, als Sternenkriegs-Fans die Schatzkammern von Herrn G. Lucas zu füllen (), der hat vielleicht Interesse am Adventsbasteln ausgefallener Papierschneeflocken zur Fensterdeko:

Vor rund einem Jahr stieß ich bei BoingBoing auf dieses Bild, das mir gestern aus aktuellem Anlass wieder in den Sinn kam. Nach kurzem Suchen fand ich noch weitere ausgefallene Motive hier, sogar mit Anleitung.

Und so sieht ein erster Versuch der Umsetzung (unter Zeitdruck und kritischer Aufsicht mit schlechter Schere ) aus. Meine Mitbastler beschränkten sich vorerst auf klassisches Design (nicht abgebildet). Frohes Schnipseln!
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	SW Papiersterne.jpg
Views:	397
Size:	67.8 KB
ID:	79648  
beachwanderer is offline   Reply With Quote
Reply


Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Sync mit Handy etc. auch mit Nicht-Amazon-Büchern möglich! Wurstbrot Amazon Kindle 14 03-28-2012 09:29 AM
Hello ebook fans frieweka Introduce Yourself 5 06-14-2011 02:43 PM
360 mit 15.3: Ansicht der ganzen Seite mit Zoom-Rahmen mh445 PocketBook 0 01-03-2011 04:53 PM
Chesterton fans? dmaus Introduce Yourself 18 09-10-2010 09:52 PM
For Borges Fans Gideon Deals and Resources (No Self-Promotion or Affiliate Links) 10 02-29-2008 06:21 AM


All times are GMT -4. The time now is 08:08 AM.


MobileRead.com is a privately owned, operated and funded community.