Register Guidelines E-Books Today's Posts Search

Go Back   MobileRead Forums > E-Book Uploads - Patricia Clark Memorial Library > ePub Books

Notices

Reply
 
Thread Tools Search this Thread
Old 06-21-2021, 11:58 AM   #1
Zentaurus
Addict
Zentaurus ought to be getting tired of karma fortunes by now.Zentaurus ought to be getting tired of karma fortunes by now.Zentaurus ought to be getting tired of karma fortunes by now.Zentaurus ought to be getting tired of karma fortunes by now.Zentaurus ought to be getting tired of karma fortunes by now.Zentaurus ought to be getting tired of karma fortunes by now.Zentaurus ought to be getting tired of karma fortunes by now.Zentaurus ought to be getting tired of karma fortunes by now.Zentaurus ought to be getting tired of karma fortunes by now.Zentaurus ought to be getting tired of karma fortunes by now.Zentaurus ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
Zentaurus's Avatar
 
Posts: 359
Karma: 2016535
Join Date: Dec 2012
Location: Germany
Device: Kobo Glo
Kabel, Walther: Harald Harst (116) - Die Treppe des Todes V1.0 [German] 21.06.2021

Treppe des Todes

Auch ich liebe es, meine Leser und Freunde stets aufs neue zu überraschen …

Ich, Max Schraut, steter Begleiter und Intimus des genialen Harald Harst, will hier gleich auf der ersten Seite die Treppe des Todes bringen …

Sie sah so aus:

Helfen mein hier mir
trach Sie Lon Haben einer
Wen gitt Sie eige gefan nach
Dar acht sich don Sie Un Shef mir
men en ner gen dem an Pall Er
mich mich tet glück field Retten Gatte und
den bing Leben Roger Street bar lich Sie hält
mit Mar

Das Tagebuch des Henkers

Die grauenvollen Gestalten vertierter Massenmörder, die jahrelang in aller Heimlichkeit unter dem Deckmantel eines ehrbaren Berufes Opfer auf Opfer hinschlachteten, bis endlich ein Zufall ihr unheimliches Treiben an den Tag brachte, — diese scheinbar aus der Hölle zurückgekehrten Gestalten finden sich in der Kriminalgeschichte aller Länder und Zeiten stets von neuem vor.

Ich will hier nur an die deutschen Massenmörder der letzten Jahrzehnte erinnern: an Sternickel und ähnliche Bestien!! —

Wenn ich nun Gelegenheit habe, dem Leser einen fast schon sagenhaft gewordenen berühmten Henker, eben Charles Roger Andrew Bastimon, als Massenmörder von besonderer Unmenschlichkeit vorzuführen, wenn der Leser hier sein Tagebuch in kurzen Auszügen veröffentlicht sieht, so verdanke ich dies, und mit mir der Leser, einzig und allein meinem Freunde Harald Harst, dem es gelang, Bastimons ungeheuerliche Aufzeichnungen in dem gemauerten Schacht unter der tückischen Treppe nach längerem Suchen zu entdecken — —
This work is assumed to be in the Life+70 public domain OR the copyright holder has given specific permission for distribution. Copyright laws differ throughout the world, and it may still be under copyright in some countries. Before downloading, please check your country's copyright laws. If the book is under copyright in your country, do not download or redistribute this work.

To report a copyright violation you can contact us here.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	cover.jpg
Views:	51
Size:	164.4 KB
ID:	187799  
Attached Files
File Type: epub Kabel, Walther - (116) Die Treppe des Todes.epub (214.4 KB, 122 views)

Last edited by Zentaurus; 02-08-2023 at 12:04 PM. Reason: Rechtschreibfehler korrigiert, Cover verbessert
Zentaurus is offline   Reply With Quote
Reply


Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Mystery and Crime Kabel, Walther: Harald Harst (115) - Kopf des Maharadscha. V1.0 [German] 01.06.2021 Zentaurus ePub Books 0 06-01-2021 11:50 AM
Mystery and Crime Kabel, Walther: Harald Harst (112) - Geheimnis des Bosporus. V1.0 [German] 23.05.2021 Zentaurus ePub Books 0 05-23-2021 12:25 PM
Mystery and Crime Kabel, Walther: Harald Harst (111) - Die große Null. V1.0 [German] 15.05.2021 Zentaurus ePub Books 0 05-15-2021 01:00 PM
Mystery and Crime Kabel, Walther: Harald Harst (061) - Die Ganges-Piraten. V1.0 [German] 25.04.2021 Zentaurus ePub Books 0 04-25-2021 01:31 PM
Mystery and Crime Kabel, Walther: Harald Harst (027) - Die Uhrkette des Bill . V1.0 [German] 23.12.2018 Zentaurus ePub Books 0 12-23-2018 05:26 PM


All times are GMT -4. The time now is 07:09 AM.


MobileRead.com is a privately owned, operated and funded community.