Register Guidelines E-Books Today's Posts Search

Go Back   MobileRead Forums > Non-English Discussions > Forum Français > Sony Reader

Notices

Reply
 
Thread Tools Search this Thread
Old 05-05-2010, 09:45 AM   #16
zelda_pinwheel
zeldinha zippy zeldissima
zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
zelda_pinwheel's Avatar
 
Posts: 27,827
Karma: 921169
Join Date: Dec 2007
Location: Paris, France
Device: eb1150 & is that a nook in her pocket, or she just happy to see you?
et elle est toujours pas complètement morte ? pas mal du tout, en effet ! ça fait combien de jours maintenant ? 7 au moins mais je ne sais pas quel jour tu as commencé...
zelda_pinwheel is offline   Reply With Quote
Old 05-05-2010, 09:53 AM   #17
Grimaud
Guru
Grimaud could sell banana peel slippers to a Deveel.Grimaud could sell banana peel slippers to a Deveel.Grimaud could sell banana peel slippers to a Deveel.Grimaud could sell banana peel slippers to a Deveel.Grimaud could sell banana peel slippers to a Deveel.Grimaud could sell banana peel slippers to a Deveel.Grimaud could sell banana peel slippers to a Deveel.Grimaud could sell banana peel slippers to a Deveel.Grimaud could sell banana peel slippers to a Deveel.Grimaud could sell banana peel slippers to a Deveel.Grimaud could sell banana peel slippers to a Deveel.
 
Grimaud's Avatar
 
Posts: 748
Karma: 3000
Join Date: May 2009
Device: PRS-505, PRS-600, PRS-650
Sans doute la veille de mon premier message, mais j'ai pas fait attention : ça ne m'intéresse pas trop l'autonomie en jour, parce que ça me fait une belle jambe de savoir qu'une liseuse peut tenir une semaine à un rythme moyen de lecture quand je me fais une cure intensive de lecture qui va mettre la batterie à plat dans la journée
Grimaud is offline   Reply With Quote
Old 05-05-2010, 09:54 AM   #18
filip
Addict
filip can extract oil from cheesefilip can extract oil from cheesefilip can extract oil from cheesefilip can extract oil from cheesefilip can extract oil from cheesefilip can extract oil from cheesefilip can extract oil from cheesefilip can extract oil from cheesefilip can extract oil from cheese
 
filip's Avatar
 
Posts: 228
Karma: 1111
Join Date: Nov 2004
Device: n810 -- PRS600
Moi cela fait plus de 10 jours que je n'ai pas rechargé, bon ok, je n'ai pratiquement pas lu depuis une semaine (ah le temps !!!). Il me reste encore une barre.

Par contre j'avais fait une petite expérience c'est de lancer le lecteur audio après l'annonce de la batterie faible, histoire de la vider complètement.
Il a tenu plusieur fois en boucle sur un podcast long d'une 1/2h.
filip is offline   Reply With Quote
Old 05-08-2010, 07:44 AM   #19
zelda_pinwheel
zeldinha zippy zeldissima
zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
zelda_pinwheel's Avatar
 
Posts: 27,827
Karma: 921169
Join Date: Dec 2007
Location: Paris, France
Device: eb1150 & is that a nook in her pocket, or she just happy to see you?
Quote:
Originally Posted by Grimaud View Post
Sans doute la veille de mon premier message, mais j'ai pas fait attention : ça ne m'intéresse pas trop l'autonomie en jour, parce que ça me fait une belle jambe de savoir qu'une liseuse peut tenir une semaine à un rythme moyen de lecture quand je me fais une cure intensive de lecture qui va mettre la batterie à plat dans la journée
oui je le conçois.

Quote:
Originally Posted by filip View Post
Par contre j'avais fait une petite expérience c'est de lancer le lecteur audio après l'annonce de la batterie faible, histoire de la vider complètement.
Il a tenu plusieur fois en boucle sur un podcast long d'une 1/2h.
je suis assez impressionnée qu'il ait tenu aussi lontemps après l'annonce, c'est pas mal je trouve.
zelda_pinwheel is offline   Reply With Quote
Reply


Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Opus, nouveau firmeware pb batterie micheljo Cybook 5 08-22-2010 07:15 AM
PSR 600: pb de batterie et écran blanc Mimi Bond Sony Reader 8 07-11-2010 10:20 AM
PRS-600 Used PRS-600 booone0 Sony Reader 4 03-24-2010 12:01 PM
I Really Like The 600 gpstrucker Sony Reader 43 03-12-2010 11:31 AM
PRS-600 where is my 600 ? aceflor Sony Reader 1 09-28-2009 08:58 AM


All times are GMT -4. The time now is 11:41 AM.


MobileRead.com is a privately owned, operated and funded community.