Register Guidelines E-Books Search Today's Posts Mark Forums Read

Go Back   MobileRead Forums > Non-English Discussions > Deutsches Forum > Amazon Kindle

Notices

Reply
 
Thread Tools Search this Thread
Old 10-16-2010, 02:17 PM   #1
kendo
Junior Member
kendo began at the beginning.
 
Posts: 1
Karma: 10
Join Date: Aug 2010
Device: Kindle
Lightbulb Suche Kindle 3 Besitzer in Hamburg

Hallo,

ich habe einen Kindle3 bei Amazon.com gekauft. Nun habe ich die Kindle Hülle mit Licht von Amazon.com bekommen und sie funktioniert nicht (kein Licht). Ich habe jetzt eine zweite Hülle von Amazon.co.uk bekommen auch diese läuft nicht. Mich beschleicht der Verdacht das es an meinem Kindle liegen könnte. Ich möchte ungern den Kindle nach Amerika schicken und es stellt sich später raus das doch die beiden Hüllen defekt sind und nicht der Kindle. Daher suche ich einen Kindle 3 Besitzer in Hamburg bei dem ich mal eine Hülle testen kann.

Ich würde mich riesig freuen wenn sich jemand meldet!

MfG
Kendo
kendo is offline   Reply With Quote
Old 10-17-2010, 08:48 AM   #2
Marc_liest
Early Adopter
Marc_liest ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marc_liest ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marc_liest ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marc_liest ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marc_liest ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marc_liest ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marc_liest ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marc_liest ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marc_liest ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marc_liest ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marc_liest ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
Marc_liest's Avatar
 
Posts: 3,161
Karma: 3534948
Join Date: Oct 2008
Location: hier und da
Device: einige
Also solltest du mal in der Nähe von Köln sein...
Marc_liest is offline   Reply With Quote
Advert
Reply

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Nook Bald neuer Besitzer und ganz aufgeregt. Chenrezig Andere Lesegeräte 11 07-31-2010 04:39 AM
neuer pb Besitzer reymund PocketBook 7 05-05-2010 12:38 PM
suche E Books erst41 E-Books 13 04-29-2010 11:59 AM
Hallo aus Hamburg/Hello from Germany hamlok Lounge 21 12-18-2009 04:01 PM
Hello from Hamburg JnEn Introduce Yourself 6 10-12-2009 12:12 PM


All times are GMT -4. The time now is 07:00 AM.


MobileRead.com is a privately owned, operated and funded community.