Register Guidelines E-Books Today's Posts Search

Go Back   MobileRead Forums > E-Book Uploads - Patricia Clark Memorial Library > ePub Books

Notices

Reply
 
Thread Tools Search this Thread
Old 01-29-2012, 09:00 PM   #1
mtravellerh
book creator
mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
mtravellerh's Avatar
 
Posts: 9,635
Karma: 3856660
Join Date: Oct 2008
Location: Luxembourg
Device: PB360°
Post Kraft, Robert: Die Schatzkammer des Pharao v1 german 30.01.12

Autor:

Einen recht interessanten Artikel zu Robert Kraft findet Ihr hier

Titel:

Ich habe wohl selten so viel Schwierigkeiten gehabt, das Genre eines Buches festzulegen: Oberflächlich gesehen reist ein deutscher Gelehrter nach Petra, findet dort seine Liebe wieder und heiratet sie. Dabei erweist sich Kraft wieder einmal als profunder Kenner des Orients, lässt Dr.Tannert so manches wohl meist selbsterlebte Abenteuer nacherleben, auch humoristischer Art und entwirft auf knappen 240 Seiten ein flirrendes Kaleidoskop seiner Zeit. Das kürzere Format tut Kraft sichtlich gut. Eines seiner besseren Werke.

Technik:

Selbsteingescannt, per OCR eingelesen, selbstentworfenes Titelbild und Korrektur gelesen. Dies war ein kleines Zwischenprojekt, während ich auf die Endversionen von Vestalinnen 4 und Nobody 9 warte.
This work is assumed to be in the Life+70 public domain OR the copyright holder has given specific permission for distribution. Copyright laws differ throughout the world, and it may still be under copyright in some countries. Before downloading, please check your country's copyright laws. If the book is under copyright in your country, do not download or redistribute this work.

To report a copyright violation you can contact us here.
Attached Files
File Type: epub Robert Kraft - Die Schatzkammer des Pharao.epub (184.5 KB, 2168 views)
mtravellerh is offline   Reply With Quote
Old 01-30-2012, 05:45 PM   #2
Chanoyu
Junior Member
Chanoyu began at the beginning.
 
Posts: 2
Karma: 10
Join Date: Jan 2012
Location: Dresden
Device: Pocketbook 360
Vielen Dank für die Mühe, bin gespannt ist es doch ein mir noch unbekanntes Werk von Kraft!
V.L.G aus Dresden
Chanoyu is offline   Reply With Quote
Advert
Old 01-31-2012, 01:32 PM   #3
mtravellerh
book creator
mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
mtravellerh's Avatar
 
Posts: 9,635
Karma: 3856660
Join Date: Oct 2008
Location: Luxembourg
Device: PB360°
Quote:
Originally Posted by Chanoyu View Post
Vielen Dank für die Mühe, bin gespannt ist es doch ein mir noch unbekanntes Werk von Kraft!
V.L.G aus Dresden
Der Roman war lange Zeit verloren geglaubt, ist aber in den Siebzigern wiederentdeckt worden und meines Wissens nur mehr als Reprintband (so habe ich ihn gekauft) verfügbar. Leider ist der Band aber voller Druckfehler, die ich so gut als möglich ausgebessert habe, ohne den Text selber aber anzutasten.
mtravellerh is offline   Reply With Quote
Reply


Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Action Kraft, Robert: Die Abenteuer des Detektivs Nobody 6 german 1 december 2011 mtravellerh Kindle Books 1 02-02-2012 03:40 AM
Action Kraft, Robert: Die Abenteuer des Detektivs Nobody 8 v3 german 30 december 2011 mtravellerh ePub Books 2 02-02-2012 03:35 AM
Action Kraft, Robert: Die Abenteuer des Detektivs Nobody 7 v2 german 1 december 2011 mtravellerh ePub Books 0 12-01-2011 08:37 AM
Action Kraft, Robert: Die Abenteuer des Detektivs Nobody 7 v2 german 1 december 2011 mtravellerh Kindle Books 0 12-01-2011 08:36 AM
Action Kraft, Robert: Die Abenteuer des Detektivs Nobody 6 german v3 18 July 2010 mtravellerh ePub Books 0 07-18-2010 08:39 AM


All times are GMT -4. The time now is 12:01 AM.


MobileRead.com is a privately owned, operated and funded community.