Register Guidelines E-Books Today's Posts Search

Go Back   MobileRead Forums > Non-English Discussions > Deutsches Forum > Lounge

Notices

Reply
 
Thread Tools Search this Thread
Old 02-28-2010, 06:18 AM   #46
K-Thom
The one and only
K-Thom ought to be getting tired of karma fortunes by now.K-Thom ought to be getting tired of karma fortunes by now.K-Thom ought to be getting tired of karma fortunes by now.K-Thom ought to be getting tired of karma fortunes by now.K-Thom ought to be getting tired of karma fortunes by now.K-Thom ought to be getting tired of karma fortunes by now.K-Thom ought to be getting tired of karma fortunes by now.K-Thom ought to be getting tired of karma fortunes by now.K-Thom ought to be getting tired of karma fortunes by now.K-Thom ought to be getting tired of karma fortunes by now.K-Thom ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
Posts: 3,302
Karma: 535819
Join Date: Oct 2008
Location: Berlin, Germany
Device: yup!
Quote:
Originally Posted by YGG- View Post
haha! Is this a challenge?
Don't you ever consider it. We've got a virtually infinite backup supply from the Ukraine.
K-Thom is offline   Reply With Quote
Old 02-28-2010, 08:06 AM   #47
T_Frain_K
Booyah!
T_Frain_K once ate a cherry pie in a record 7 seconds.T_Frain_K once ate a cherry pie in a record 7 seconds.T_Frain_K once ate a cherry pie in a record 7 seconds.T_Frain_K once ate a cherry pie in a record 7 seconds.T_Frain_K once ate a cherry pie in a record 7 seconds.T_Frain_K once ate a cherry pie in a record 7 seconds.T_Frain_K once ate a cherry pie in a record 7 seconds.T_Frain_K once ate a cherry pie in a record 7 seconds.T_Frain_K once ate a cherry pie in a record 7 seconds.T_Frain_K once ate a cherry pie in a record 7 seconds.T_Frain_K once ate a cherry pie in a record 7 seconds.
 
T_Frain_K's Avatar
 
Posts: 673
Karma: 1753
Join Date: Jul 2009
Location: Austria
Device: Cybook Gen3 // Samsung Galaxy S
Von mir auch schöne Grüße von daheim War ne nette Runde, gerne wieder.
Das ganze ist ein bisschen in die Richtung "Kaffeefahrt" abgedriftet, und halb zu einer PocketBook-Verkaufsveranstaltung geworden
Der gute Fork war aber so freundlich und hat mich nicht mit bösen Blicken bedacht, weil ich nichts gekauft habe - Ungefähr ab der Hälfte des Abends war ich der einzige ohne PocketBook-Gerät am Tisch

Obwohl ich zugeben muss, dass mir sowohl die Mighty Mouse als auch das (der? die?) 302 gefallen.
Quote:
Originally Posted by StDo View Post
Ich frag mich, wer das GPS noch bedienen kann von euch uns.
Quote:
Originally Posted by Fellball View Post
Solange wir den Weg ins Hotel ohne GPS finden...
Was soll ich sagen, Hotel war vom Barfüsser aus 200 Meter Fußmarsch geradeaus und einmal abbiegen, und die 3 (Marc, Fellball und netseeker) schaffens nicht ohne Navi - Ich hab dann vor der Tür auf sie gewartet, weil das Navi Umwege sinnvoller fand als den direkten Weg (und mir nicht glauben, dass ich den Weg auch so finde, tztztz )

Beim Frühstück war ich allerdings alleine - die o.g. Herren und Eagleeye mussten ja unbedingt solange schlafen, bis mein Zug weg war. Und da dachte ich immer, ich wär´n Langschläfer
T_Frain_K is offline   Reply With Quote
Advert
Old 02-28-2010, 08:11 AM   #48
netseeker
sleepless reader
netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
netseeker's Avatar
 
Posts: 4,763
Karma: 615547
Join Date: Jan 2008
Location: Germany, near Stuttgart
Device: Sony PRS-505, PB 360° & 302, nook wi-fi, Kindle 3
Und noch ein paar Bilder...

Es herrschte eine gemütliche Atmosphäre im Barfüßer, kein Mangel an Fässern, Gläsern und den merkwürdigsten Flaschen.

Marc war mit seinem "angebissenen Apfel" unser rasender Reporter; alle anderen haben via Handy hier gepostet. An Technik gab es keinen Mangel...von iPhones und Palms über Netbooks bis hin zum etwas größeren angebissenen Apfel von Marc war alles vertreten.

Forgosikan und MTravellerH waren rund um die Uhr im Einsatz und haben das neue PB302 vorgeführt, erklärt und den (Ex-)Betatestern vor Ort gleich noch die aktuellste Firmware aufgespielt.

Und dann gab es natürllich auch noch eReader en masse...
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	DSC00594.png
Views:	299
Size:	237.7 KB
ID:	46753   Click image for larger version

Name:	DSC00595.png
Views:	284
Size:	152.6 KB
ID:	46754   Click image for larger version

Name:	DSC00582.png
Views:	305
Size:	153.1 KB
ID:	46755   Click image for larger version

Name:	DSC00591.png
Views:	287
Size:	142.4 KB
ID:	46756   Click image for larger version

Name:	DSC00603.png
Views:	293
Size:	263.3 KB
ID:	46757   Click image for larger version

Name:	DSC00553.png
Views:	294
Size:	147.0 KB
ID:	46758   Click image for larger version

Name:	DSC00536.png
Views:	279
Size:	220.9 KB
ID:	46759   Click image for larger version

Name:	DSC00593.png
Views:	281
Size:	145.8 KB
ID:	46760   Click image for larger version

Name:	DSC00561.png
Views:	294
Size:	132.8 KB
ID:	46761   Click image for larger version

Name:	DSC00549.png
Views:	285
Size:	134.4 KB
ID:	46762   Click image for larger version

Name:	DSC00578.png
Views:	313
Size:	129.4 KB
ID:	46763  

Last edited by netseeker; 02-28-2010 at 08:19 AM.
netseeker is offline   Reply With Quote
Old 02-28-2010, 08:23 AM   #49
mtravellerh
book creator
mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
mtravellerh's Avatar
 
Posts: 9,635
Karma: 3856660
Join Date: Oct 2008
Location: Luxembourg
Device: PB360°
Danke für die coolen Pics. Bin noch ein bisschen heiser (räusper) vom Schreien weil der Lärmpegel dann doch recht erheblich war. Tut mir Leid, wenn das stellenweise wie eine Pocketbook-Verkaufsveranstaltung rübergekommen ist. Das lag sicher nicht in unserer Absicht und die Geräte, die über den Tisch gingen, waren alle schon vorbestellt. Dass dann jeder mit seinem neuen Gerät herumspielt und den allzeit bereiten Support bemüht, war wohl nicht anders zu erwarten. Sorry an unsere österreichischen Freunde: Schrodinger's Cat is NOT Dead! Du weisst schon was ich meine.
mtravellerh is offline   Reply With Quote
Old 02-28-2010, 08:27 AM   #50
lila55
Fanatic
lila55 ought to be getting tired of karma fortunes by now.lila55 ought to be getting tired of karma fortunes by now.lila55 ought to be getting tired of karma fortunes by now.lila55 ought to be getting tired of karma fortunes by now.lila55 ought to be getting tired of karma fortunes by now.lila55 ought to be getting tired of karma fortunes by now.lila55 ought to be getting tired of karma fortunes by now.lila55 ought to be getting tired of karma fortunes by now.lila55 ought to be getting tired of karma fortunes by now.lila55 ought to be getting tired of karma fortunes by now.lila55 ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
lila55's Avatar
 
Posts: 595
Karma: 456534
Join Date: Nov 2009
Location: Stuttgart, Germany
Device: PocketBook 360° , iPhone 5, PRS-650, Sony PRS-T2, Sony PRS-T3, Tolino
Nun bin ich auch wieder glücklich zu Hause gelandet (konnte doch noch einen früheren Zug finden). Es war eine wirklich schöne Zeit mit euch! Und ich möchte mich auch bedanken für die freundliche Unterstützung bei den ersten Schritten mit meinem neuen 360er, den ich während der Heimfahrt schon ausgiebig genutzt habe - ein wirklich nettes Teil für unterwegs .
lila55 is offline   Reply With Quote
Advert
Old 02-28-2010, 08:33 AM   #51
T_Frain_K
Booyah!
T_Frain_K once ate a cherry pie in a record 7 seconds.T_Frain_K once ate a cherry pie in a record 7 seconds.T_Frain_K once ate a cherry pie in a record 7 seconds.T_Frain_K once ate a cherry pie in a record 7 seconds.T_Frain_K once ate a cherry pie in a record 7 seconds.T_Frain_K once ate a cherry pie in a record 7 seconds.T_Frain_K once ate a cherry pie in a record 7 seconds.T_Frain_K once ate a cherry pie in a record 7 seconds.T_Frain_K once ate a cherry pie in a record 7 seconds.T_Frain_K once ate a cherry pie in a record 7 seconds.T_Frain_K once ate a cherry pie in a record 7 seconds.
 
T_Frain_K's Avatar
 
Posts: 673
Karma: 1753
Join Date: Jul 2009
Location: Austria
Device: Cybook Gen3 // Samsung Galaxy S
Quote:
Originally Posted by mtravellerh View Post
Tut mir Leid, wenn das stellenweise wie eine Pocketbook-Verkaufsveranstaltung rübergekommen ist. Das lag sicher nicht in unserer Absicht und die Geräte, die über den Tisch gingen, waren alle schon vorbestellt.
Ehrlich gesagt, fand ich das sogar ganz toll Das ist Nähe zum Kunden und geschickte Verkaufspolitik in einem, und zudem noch tolle Werbung. Klassische win-win-Situation.
Quote:
Originally Posted by mtravellerh View Post
Sorry an unsere österreichischen Freunde: Schrodinger's Cat is NOT Dead! Du weisst schon was ich meine.
Nein, nein, das kann ich so nicht stehen lassen. Um das klarzustellen, dass das nicht so klar ist, muss ich gleich mal meine Signatur ändern .
(@Rest: mth spielt auf das Shirt an, das ich getragen habe - Aufschrift siehe Sig)
T_Frain_K is offline   Reply With Quote
Old 02-28-2010, 08:48 AM   #52
Fellball
Wizard
Fellball knows how to set a laser printer to stun.Fellball knows how to set a laser printer to stun.Fellball knows how to set a laser printer to stun.Fellball knows how to set a laser printer to stun.Fellball knows how to set a laser printer to stun.Fellball knows how to set a laser printer to stun.Fellball knows how to set a laser printer to stun.Fellball knows how to set a laser printer to stun.Fellball knows how to set a laser printer to stun.Fellball knows how to set a laser printer to stun.Fellball knows how to set a laser printer to stun.
 
Fellball's Avatar
 
Posts: 1,430
Karma: 95000
Join Date: Dec 2007
Location: Germany, near Bingen/Rhein
Device: K3,K4,PB360,PB360+,PB701-IQ und noch diverse andere Lesegeräte....
So, ich bin auch wieder daheim. Außer ein paar herumfliegenden Verkehrschildern und dicken Ästen gibts von der Heimfahrt nix zu berichten.

War ein super Abend, mit wirklich netten Leuten. Ich freue mich auf's nächste Treffen...

@MTH von mir aus auch gerne in Luxemburg....
Fellball is offline   Reply With Quote
Old 02-28-2010, 09:22 AM   #53
Eagleeye
Fanatic
Eagleeye rocks like Gibraltar!Eagleeye rocks like Gibraltar!Eagleeye rocks like Gibraltar!Eagleeye rocks like Gibraltar!Eagleeye rocks like Gibraltar!Eagleeye rocks like Gibraltar!Eagleeye rocks like Gibraltar!Eagleeye rocks like Gibraltar!Eagleeye rocks like Gibraltar!Eagleeye rocks like Gibraltar!Eagleeye rocks like Gibraltar!
 
Eagleeye's Avatar
 
Posts: 591
Karma: 100000
Join Date: Sep 2008
Location: Halle/S.
Device: BeBook, Pocketbook 360°; Kindle 3G
Bin auch wieder zu Hause - und Barfüßer-geschädigt (!) Ich hatte nämlich meinen Pullover (dunkelblau mit hellen Streifen) dort ausgezogen, weil er mir zu warm wurde - und als ich zurück ins Hotel ging, dort natürlich vergessen! Und es erst heute früh gemerkt. Jetzt hab ich von zu Hause aus gleich im Barfüßer angerufen - was soll ich sagen: das Teil ist weg! SCHEI**E! Hat ihn vielleicht doch jemand von denen, die bis zum Schluß geblieben sind, noch eingesteckt? Ihr seid jetzt meine letzte Hoffnung ...
Eagleeye is offline   Reply With Quote
Old 02-28-2010, 09:29 AM   #54
gulu-gulu
Guru
gulu-gulu knows how to set a laser printer to stun.gulu-gulu knows how to set a laser printer to stun.gulu-gulu knows how to set a laser printer to stun.gulu-gulu knows how to set a laser printer to stun.gulu-gulu knows how to set a laser printer to stun.gulu-gulu knows how to set a laser printer to stun.gulu-gulu knows how to set a laser printer to stun.gulu-gulu knows how to set a laser printer to stun.gulu-gulu knows how to set a laser printer to stun.gulu-gulu knows how to set a laser printer to stun.gulu-gulu knows how to set a laser printer to stun.
 
gulu-gulu's Avatar
 
Posts: 625
Karma: 95690
Join Date: Dec 2009
Location: Irgendwo im Nirgendwo hinter Nürnberg
Device: Kindle
Ich weiss was du meinst.. ich habe meine sündhaft-teuren-2-euro-kaugummis von der Jungegesellin auch liegen lassen.. ich hoffe derjenige der sich ihrer angenommen hat kaut sie mit Verstand ..also die Kaugummis, nicht die Junggesellin
Sonst wars sehr nett! Endlich mal ein paar Gesichter zu den Nicks!
gulu-gulu is offline   Reply With Quote
Old 02-28-2010, 09:51 AM   #55
netseeker
sleepless reader
netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
netseeker's Avatar
 
Posts: 4,763
Karma: 615547
Join Date: Jan 2008
Location: Germany, near Stuttgart
Device: Sony PRS-505, PB 360° & 302, nook wi-fi, Kindle 3
Mit einem Pullover kann ich leider nicht dienen...

...aber mit einem Schal, den wir noch sichern konnten als wir das Barfüßer verlassen haben.

Welche von euch Damen hat ihren schicken Schal liegenlassen? Bitte via PM bei mir melden. In der Zwischenzeit muss ich mir was gutes einfallen lassen um meiner Frau zu erklären, warum ein fremder Damenschal bei uns "rumliegt" nachdem sie mal ein Wochenende nicht da war.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	DSC00615.jpg
Views:	243
Size:	102.5 KB
ID:	46775  
netseeker is offline   Reply With Quote
Old 02-28-2010, 10:05 AM   #56
ravenne
Wizard
ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
ravenne's Avatar
 
Posts: 4,917
Karma: 1840619
Join Date: Oct 2008
Location: Munich, Germany
Device: Kindle PW, PocketBook 360°, Cybook Gen3, iPad mini
Quote:
Originally Posted by netseeker View Post
Mit einem Pullover kann ich leider nicht dienen...

...aber mit einem Schal, den wir noch sichern konnten als wir das Barfüßer verlassen haben.

Welche von euch Damen hat ihren schicken Schal liegenlassen? Bitte via PM bei mir melden. In der Zwischenzeit muss ich mir was gutes einfallen lassen um meiner Frau zu erklären, warum ein fremder Damenschal bei uns "rumliegt" nachdem sie mal ein Wochenende nicht da war.
Meiner! Meiner! Hab ihn noch gar nicht vermisst. Den hätte ich eigentlich in meiner tollen Karstadt-Tüte haben sollen, weil er schon auf dem Weg zum Zug windbedingt abhanden kam und die Straße gekehrt hat. Da wollte ich mir das gute Stück dann nicht mehr unbedingt um den Hals hängen. Kannst du ihn mir einfach zum nächsten Meetup mitbringen?
ravenne is offline   Reply With Quote
Old 02-28-2010, 10:15 AM   #57
netseeker
sleepless reader
netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
netseeker's Avatar
 
Posts: 4,763
Karma: 615547
Join Date: Jan 2008
Location: Germany, near Stuttgart
Device: Sony PRS-505, PB 360° & 302, nook wi-fi, Kindle 3
Quote:
Originally Posted by ravenne View Post
Meiner! Meiner! Hab ihn noch gar nicht vermisst. Den hätte ich eigentlich in meiner tollen Karstadt-Tüte haben sollen, weil er schon auf dem Weg zum Zug windbedingt abhanden kam und die Straße gekehrt hat. Da wollte ich mir das gute Stück dann nicht mehr unbedingt um den Hals hängen.
Naja, wenn Du ihn ohnehin nicht vermisst hast, dann brauche ich meine Katze ja eigentlich auch nicht mehr von dem dünnen Stoff fernhalten.

Quote:
Originally Posted by ravenne View Post
Kannst du ihn mir einfach zum nächsten Meetup mitbringen?
Kann ich...aber wann wäre das? Das nächste Meet-Up, auf dem wir uns treffen könnten, wäre wahrscheinlich in Paris bei unseren französischen Kollegen. Ich glaube, es wird einfacher und geht schneller, wenn ich ihn dir zuschicke. Leider bin ich die nächsten Wochen wahrscheinlich nicht mal geschäftlich in München sonst könnten wir da eine "Übergabe" arrangieren...
netseeker is offline   Reply With Quote
Old 02-28-2010, 10:33 AM   #58
mtravellerh
book creator
mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
mtravellerh's Avatar
 
Posts: 9,635
Karma: 3856660
Join Date: Oct 2008
Location: Luxembourg
Device: PB360°
Quote:
Originally Posted by Eagleeye View Post
Bin auch wieder zu Hause - und Barfüßer-geschädigt (!) Ich hatte nämlich meinen Pullover (dunkelblau mit hellen Streifen) dort ausgezogen, weil er mir zu warm wurde - und als ich zurück ins Hotel ging, dort natürlich vergessen! Und es erst heute früh gemerkt. Jetzt hab ich von zu Hause aus gleich im Barfüßer angerufen - was soll ich sagen: das Teil ist weg! SCHEI**E! Hat ihn vielleicht doch jemand von denen, die bis zum Schluß geblieben sind, noch eingesteckt? Ihr seid jetzt meine letzte Hoffnung ...
Hallo Adler. Ich hab den Pullover da liegen sehen, als ich nach meinem Pulli gesucht hab (auch blau). Ich hab ihn aufgehoben und gefragt, ob der wem gehört. Keine Anwort, hab aber angenommen, dass der besitzer sich vielleicht nur kurzfristig entfernt hatte und wieder auf die Bank gelegt. Sorry!
mtravellerh is offline   Reply With Quote
Old 02-28-2010, 10:40 AM   #59
netseeker
sleepless reader
netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
netseeker's Avatar
 
Posts: 4,763
Karma: 615547
Join Date: Jan 2008
Location: Germany, near Stuttgart
Device: Sony PRS-505, PB 360° & 302, nook wi-fi, Kindle 3
Da wir die letzten in der Ecke neben der Treppe im Barfüßer waren, kann ich mir nicht vorstellen, dass der Pullover weg ist. Wer sollte den mitgenommen haben? Eagleeye, ich würde da nochmal anrufen - der kann eigentlich nicht "weg" sein.
netseeker is offline   Reply With Quote
Old 02-28-2010, 10:43 AM   #60
Eagleeye
Fanatic
Eagleeye rocks like Gibraltar!Eagleeye rocks like Gibraltar!Eagleeye rocks like Gibraltar!Eagleeye rocks like Gibraltar!Eagleeye rocks like Gibraltar!Eagleeye rocks like Gibraltar!Eagleeye rocks like Gibraltar!Eagleeye rocks like Gibraltar!Eagleeye rocks like Gibraltar!Eagleeye rocks like Gibraltar!Eagleeye rocks like Gibraltar!
 
Eagleeye's Avatar
 
Posts: 591
Karma: 100000
Join Date: Sep 2008
Location: Halle/S.
Device: BeBook, Pocketbook 360°; Kindle 3G
Golo-Golo? Kannst Du vielleicht trotzdem nochmal im Barfüßer nachhaken? Irgendwie glaub ich denen nämlich nicht, daß sie den Pullover nicht eingesammelt haben - der war von zu guter Qualität. Und ich würde ihn ungern abschreiben ...

Ansonsten, Tja - das nennt man dann wohl Pech. Aber es war trotz des Verlustes schön, Euch alle wiedergesehen zu haben.
Eagleeye is offline   Reply With Quote
Reply


Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Meet-Up! Nürnberg am 26.6. - wer kommt? ravenne Lounge 134 06-28-2010 06:20 AM
Meet-Up! LIVE Berichterstattung aus Nürnberg 26.6.2010 Marc_liest Lounge 31 06-27-2010 11:34 AM
What am I doing wrong with my kindle in Aus? courton Amazon Kindle 17 06-03-2010 10:23 PM
Meet-Up! German Meet-UP Nürnberg Marc_liest Lounge 37 02-28-2010 03:47 PM
Servus aus Wien! austriake Introduce Yourself 2 03-06-2009 09:13 AM


All times are GMT -4. The time now is 11:07 AM.


MobileRead.com is a privately owned, operated and funded community.