Register Guidelines E-Books Today's Posts Search

Go Back   MobileRead Forums > Non-English Discussions > Deutsches Forum > Lounge

Notices

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 01-19-2010, 05:01 AM   #16
ravenne
Wizard
ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.

ravenne's Avatar

Device: Kindle PW, PocketBook 360°, Cybook Gen3, iPad mini
Quote:
Originally Posted by beam View Post
Ich habe mir letztens bei Hugendubel die Reader angeschaut und war doch etwas entsetzt wie lieblos die das präsentiert werden.Auf keinem Gerät war ein eBook drauf und zwei der vier Geräte funktionierten gar nicht mehr.
Wenn sich da keiner drum kümmert sollten sie es lieberganz lassen.
Die gleiche Erfahrung habe ich auch gemacht. Zusätzlich waren die Angestellten zumindest in meinem Hugendubel leider nicht sonderlich gut geschult. Auf Fragen war man nicht wirklich vorbereitet ("Formate? Die Geräte hier lesen alle sämtliche eBooks, die sie irgendwo kaufen können..." ja, ja, räusper....)
ravenne is offline   Reply With Quote
Old 01-19-2010, 04:32 PM   #17
Katti's Cat
Wizard
Katti's Cat can program the VCR without an owner's manual.Katti's Cat can program the VCR without an owner's manual.Katti's Cat can program the VCR without an owner's manual.Katti's Cat can program the VCR without an owner's manual.Katti's Cat can program the VCR without an owner's manual.Katti's Cat can program the VCR without an owner's manual.Katti's Cat can program the VCR without an owner's manual.Katti's Cat can program the VCR without an owner's manual.Katti's Cat can program the VCR without an owner's manual.Katti's Cat can program the VCR without an owner's manual.Katti's Cat can program the VCR without an owner's manual.

Katti's Cat's Avatar

Device: Sony PRS-600
Ich habe die gleiche Erfahrung bei Huggendubbel gemacht (zuviele doppelte irgendwo? sieht komisch aus).

Aber auch im KaDeWe bei Sony - der Sonyangestellte wusste so garnichts ueber das Lesegeraet (zufaellig PRS600). Ich habe dann freundlicherweise mal das Verkaufsgespraech uebernommen . Der Sonyangestellte hoerte zu und stellte auch ein paar intelligente Fragen. Er wurde erst ein bischen knatschig als ich dem Kunden empfahl, doch mal bei MR reinzuschauen, um eine Idee zu bekommen was fuer Geraete erhaeltlich sind.

Ich kann die Angestellten im Buchladen irgendwie verstehen - viel Schulung bekommen sie bestimmt nicht. Aber die Angestellten von dem Hersteller? Schon irgendwie armselig.
Katti's Cat is offline   Reply With Quote
Advert
Reply

Forum Jump