![]() |
#1 |
Member
![]() Posts: 14
Device: Kobo Forma
|
Insufficient number of action list buttons
I have a request for improvement. If this is not the right place, I apologize and ask you to let me know where I should put it.
I'd like to see the number of action list buttons increased. Because even if you group several actions per list, of course, the need for different action groups is much greater than three. Three is really not enough; six would be better. Is this possible? Is it conceivable in a future version? Thanks for your help. --------------------------------------------------- ORIGINAL Nombre de boutons de listes d’action insuffisant J’ai une demande d’amélioration à formuler. Si ce n’est pas le bon endroit, je vous prie de m’en excuser et de me signaler ou je dois la déposer. Je souhaiterais que le nombre de boutons de listes d’action soit augmenté. Car même en regroupant, bien sûr, plusieurs actions par liste, la nécessité d’avoir des groupes d’action différents est bien supérieur à trois. Trois c’est vraiment peu ; six ce serait mieux. Est-ce possible ? Est-ce envisageable dans une future version ? Merci. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
How do I change the number of a book in the list? | Bouboule | Library Management | 14 | 12-30-2019 06:19 PM |
Series number for an external list? | jpbweb | Library Management | 2 | 11-05-2017 03:54 AM |
Article List - number of articles? | fisab | Amazon Kindle | 0 | 01-18-2011 08:43 AM |
iLiad Adding custom action buttons to toolbar | thijso | iRex Developer's Corner | 1 | 12-31-2009 07:12 AM |
Question about a different use for the number buttons | dow | Sony Reader Dev Corner | 2 | 01-29-2008 06:27 PM |