![]() |
#1 |
Junior Member
![]() Posts: 5
Device: Bebook
|
![]()
Klinkt een beetje raar, maar kan het niet anders omschrijven. Ik lees al jaren op de Forma, ben er heel tevreden over. Ik gebruik geen cover, heb zo'n beschermlaagje laten aanbrengen op het screen zodat dit niet kan gaan krassen. Maar wat er sinds enkele maanden gebeurt is, dat de toplaag rondom en onder de druktoetsen eraf slijt. De gehele onderkant onder de toetsen rechts is al weg en is nu glanzend. Herkent iemand dit en enig idee wat ik eraan kan doen? Ik zou het liefst alles eraf willen, want dat:knipperen: vervellen gaat gepaard met vieze bruine schilfers. Klinkt smerig, en dat is het eigenlijk ook.
Tips? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Addict
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posts: 239
Device: Kobo Clara HD
|
https://old-reddit-com.translate.goo..._x_tr_pto=wapp
(Ik spreek eigenlijk geen Nederlands - gewoon uitstellen van wat ik zou moeten doen! ) Last edited by elinkser; 05-01-2023 at 08:13 PM. |
![]() |
![]() |
Advert | |
|
![]() |
#3 |
Member
![]() Posts: 23
Device: Kobo Glo, Kobo Clara HD
|
Als het om een soort rubberig laagje op de rand gaat dat lijkt te gaan reageren op zweet/handcreme/whatever: mijn Kobo Glo had hedt. En het was langzaam aan het oplossen. Plakkerig en vies. Ik heb het eraf gepoetst met een microvezeldoekje (=licht schurend) dat licht bevochtigd was met een oplossing van soda en water. Doekje ontzettend goed uitwringen natuurlijk, want elektra en vocht is geen goede combinatie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Wizard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posts: 2,079
Device: Kobo Sage
|
De Forma is waterbestendig (IPX8 gecertificeerd), dus de OP hoeft zich daarover geen zorgen te maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
New to Kobo Forma | frereroy | Introduce Yourself | 1 | 06-05-2021 12:00 PM |
Ended Kobo Forma - New replacement from Kobo Direct | bookyboy | Flea Market | 6 | 11-19-2019 11:10 PM |
New user - Kobo Forma and Kobo questions | poczynek | Kobo Reader | 2 | 07-11-2019 07:58 PM |
Kobo Forma vs Kobo Aura One use with large library | Jade Aislin | Which one should I buy? | 2 | 05-31-2019 12:14 PM |
Aura ONE How to move database from Kobo Aura One to Kobo Forma | codychan | Kobo Reader | 1 | 11-07-2018 05:56 AM |