Register Guidelines E-Books Today's Posts Search

Go Back   MobileRead Forums > Non-English Discussions > Deutsches Forum > PocketBook

Notices

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 01-29-2010, 07:01 AM   #1
Solkim
notorischer Wenigposter
Solkim began at the beginning.

Solkim's Avatar

Device: PB 302
Fortschrittsanzeige

Ich spiele auch schon seit längerer Zeit mit dem Gedanken mit so 'n Lesegerät zuzulegen und hab mich nach längerer Internetrecherche für des Pocketbook entschieden.

Da ich gern dicke Wälzer lese stellt sich die Frage, gibts beim Pocketbook 360 sowas wie eine Fortschrittsanzeige oder einen Seitenzähler, der mir anzeigt, wieviel ich noch vor mir, bzw. bereits hinter mir hab?
Solkim is offline   Reply With Quote
Old 01-29-2010, 07:13 AM   #2
mtravellerh
book creator
mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.

mtravellerh's Avatar

Device: Kindle Scribe
Quote:
Originally Posted by Solkim View Post
Ich spiele auch schon seit längerer Zeit mit dem Gedanken mit so 'n Lesegerät zuzulegen und hab mich nach längerer Internetrecherche für des Pocketbook entschieden.

Da ich gern dicke Wälzer lese stellt sich die Frage, gibts beim Pocketbook 360 sowas wie eine Fortschrittsanzeige oder einen Seitenzähler, der mir anzeigt, wieviel ich noch vor mir, bzw. bereits hinter mir hab?
Na klar. Zeigt Dir die aktuelle Seite, die Gesamtseitenzahl und graphisch an einem Balken, wie weit Du mit Deiner Lektüre bist!
mtravellerh is offline   Reply With Quote
Advert
Reply

Forum Jump

All times are GMT -4. The time now is 04:20 AM.

MobileRead.com is a privately owned, operated and funded community.