View Single Post
Old 04-22-2013, 06:42 AM   #11
ravenne
Wizard
ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
ravenne's Avatar
 
Posts: 4,917
Karma: 1840619
Join Date: Oct 2008
Location: Munich, Germany
Device: Kindle PW, PocketBook 360°, Cybook Gen3, iPad mini
Quote:
Originally Posted by medard View Post
Ich denke gar nicht dass ich grundsätzlich dagegen bin, ich finde das einfach zu anstrengend. Ich kann das ja auch selber lesen, warum soll ich mir das vorlesen lassen....
Weil man sich beim Joggen immer so schlecht ein Buch (oder Lesegerät) vor die Nase halten kann Und wie oben beschrieben gibt es ja noch eine Vielzahl anderer Gelegenheiten wie Wäsche und Co., wo man zwar den Kopf frei hätte für ein Buch, nicht aber die Hände.
ravenne is offline   Reply With Quote