View Single Post
Old 09-14-2010, 01:27 PM   #6
hamlok
Currently Reading
hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
hamlok's Avatar
 
Posts: 4,351
Karma: 6427165
Join Date: Nov 2009
Location: Germany
Device: Kobo, Tolino, Kindle, Pocketbook, Sony
Ich habe gerade noch ein Video zur PDF Handhabung gefunden.

siehe hier

Schöner wäre allerdings, wir hätten mal eine Seite mit Fotos. Was man allerdings sehen kann ist, dass die Pearl-Displays wirklich schnell sind. Das ist schon ein gewaltiger Unterschied zum 505-Display.

Für Nutzer, die aber überwiegend Zeitungen, Comics oder ähnliches lesen möchten, ist das aber immer noch nicht sehr praktikabel, dazu müßte Sony ein größeres Display bieten.

Ich kann mit meinem 5" Display beim Archos problemlos größere Seiten lesen, weil ich hier das PDF, wie gewünscht, schnell verschieben kann. Hier sind die konventionellen Displays noch weit überlegen.
hamlok is offline   Reply With Quote