View Single Post
Old 01-07-2009, 05:05 PM   #96
ravenne
Wizard
ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
ravenne's Avatar
 
Posts: 4,917
Karma: 1840619
Join Date: Oct 2008
Location: Munich, Germany
Device: Kindle PW, PocketBook 360°, Cybook Gen3, iPad mini
Quote:
Originally Posted by mtravellerh View Post
Habe gestern eine Kurzgeschichte von Glauser hochgeladen (König Zucker) und heute einen der besten Studer-Krimis (Die Fieberkurve)- Beides in vier Formaten (lrf, prc, imp, epub)
Vielen Dank für all die schönen deutschen Sachen. Auch Deine englischen Seefahrerabenteuer sind mehr als professionell formatiert (grad auch die mit den Illus, ich bin ganz begeistert). Ich hab nebenher noch so einen (gekauften!) englischen Krimi auf dem Cybook, kein TOC, tausend Fehler, vergleichsweise eine absolute Katastrophe.

Ich hab vorgestern noch Storms Waldwinkel upgeloaded, bin aber nach wie vor der Ansicht, dass der Schimmelreiter das Highlight dieses Autors ist.
ravenne is offline   Reply With Quote