View Single Post
Old 01-23-2009, 11:04 AM   #18
zelda_pinwheel
zeldinha zippy zeldissima
zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
zelda_pinwheel's Avatar
 
Posts: 27,827
Karma: 921169
Join Date: Dec 2007
Location: Paris, France
Device: eb1150 & is that a nook in her pocket, or she just happy to see you?
oui je comprends.

je me permettrai de transmettre quelques unes des idées / requêtes exprimées ici à Valloric dans le cadre de son projet ; je m'y intéresse de toute façon et je pense que nous avons dégagé des axes de travail assez importantes.

d'ailleurs, cela me fait penser que ça serait pas mal de créer un fil dans le forum epub pour exprimer nos souhaits / besoins et solliciter une réponse de la part d'un membre développeur ; il y en a ici ! et ainsi on pourrait également permettre à d'autres créateurs d'ebooks d'intervenir et de partager leurs expériences.
zelda_pinwheel is offline   Reply With Quote