View Single Post
Old 07-21-2021, 02:06 PM   #164
hamlok
Currently Reading
hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.

hamlok's Avatar

Device: Kobo, Tolino, Kindle, Pocketbook, Sony
Quote:
Originally Posted by Marrella View Post
Ich scheine derzeit eine morbide Faszination für Bücher zu entwickeln, in denen es um Seuchen und Pandemien geht.

Dann bin ich ja beruhigt, ich schaue so etwas momentan gerne als Film.

(Mit den Updates wird es in nächster Zeit etwas schwierig, versuche den Stau nicht zu groß werden zu lassen. Ich bin nur gerade wieder im Umzugsstress. Sobald ich umgezogen bin und dort Internet habe, sollte es die nächsten Jahrzehnte aber wieder rund laufen. )
hamlok is offline   Reply With Quote