View Single Post
Old 06-26-2021, 05:30 AM   #151
hamlok
Currently Reading
hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.

hamlok's Avatar

Device: Kobo, Tolino, Kindle, Pocketbook, Sony
Cold Storage: Es tötet by David Koepp (Audio, Audible, Science-Fiction, **) goodreads

Oje, da hatte ich mir mehr von erhofft, schließlich ist David Koepp u.a. Drehbuchautor von Jurassic Park. Ich hatte gedacht das Buch ginge mehr in die Richtung Science-Thriller, aber leider legt der Autor doch ein überaus starkes Gewicht auf die öden Charaktere, eine Liebesgeschichte ,der etwas anderen Art, und Action-Anteilen, die mich nicht fesseln konnten. Wirklich schlecht geschrieben ist es nicht und ich habe bis zum Ende durchgehalten, also dafür noch 2 Sterne, aber empfehlen kann ich es auf keinen Fall.
hamlok is offline   Reply With Quote