View Single Post
Old 04-09-2014, 04:30 AM   #4
beachwanderer
-
beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
beachwanderer's Avatar
 
Posts: 2,602
Karma: 16748808
Join Date: Nov 2007
Location: At the Baltic Sea
Device: Some
Ich finde ja die Grundidee einer Anwendung mit Texterkennung in Verbindung mit Wörterbuch/Übersetzung nett. Das gehört aber in ein Smartphone, und nicht in einen eReader, da sonst reichlich unhandlich.

Einen Barcodescanner für Buchcodes ... naja. Wenn ich eine Papierbuchhandlung hätte würde ich Leute die da 'rumscannen freundlich auf meine eigene Bestellwebsite hinweisen und hätte ansonsten den Spruch mit der Amazonkundentoilette im Hinterkopf.

Wenn PB einen Paketdeal machen würde und man beim Kauf eines Papierbuchs im Laden dann nach dem Scannen das DRM-freie eBook over the air dazu bekäme, das wäre doch was. Aber dafür ist PB die falsche Adresse .
beachwanderer is offline   Reply With Quote