View Single Post
Old 08-27-2010, 09:58 AM   #9
darknessangel
Addict
darknessangel ought to be getting tired of karma fortunes by now.darknessangel ought to be getting tired of karma fortunes by now.darknessangel ought to be getting tired of karma fortunes by now.darknessangel ought to be getting tired of karma fortunes by now.darknessangel ought to be getting tired of karma fortunes by now.darknessangel ought to be getting tired of karma fortunes by now.darknessangel ought to be getting tired of karma fortunes by now.darknessangel ought to be getting tired of karma fortunes by now.darknessangel ought to be getting tired of karma fortunes by now.darknessangel ought to be getting tired of karma fortunes by now.darknessangel ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
darknessangel's Avatar
 
Posts: 297
Karma: 1018140
Join Date: Feb 2009
Device: PRS-505, iPad
Ich denke es gibt hier irgendwo einen Custom Firmware für den 505 der besser als der customizer ist (es soll sogar andere features mitbringen!). Aber ehrlich gesagt... Ich persönnlich hab meinen 505 auf französisch (in Fr. gekauft) und möchte es gerne auf Englisch umstellen... aber wozu? Es funktioniert jetzt einwandfrei und es kann mir was ähnliches passieren. Ich lass lieber die Sachen in ruhe solange sie funktionieren! XD

GJMS
darknessangel is offline   Reply With Quote