View Single Post
Old 11-21-2012, 04:50 AM   #34
ravenne
Wizard
ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
ravenne's Avatar
 
Posts: 4,917
Karma: 1840619
Join Date: Oct 2008
Location: Munich, Germany
Device: Kindle PW, PocketBook 360°, Cybook Gen3, iPad mini
Quote:
Originally Posted by medard View Post
Nun treten wir in die harte Phase ein.. Es gibt nichts schlimmeres im Leben eines Kulturmenschen als dieses winzige, unglaublich chice Kindlepaket zu erwarten. Man probt schon mal eine flotte Unterschrift für das Computerding vom Paketburschen.. Oder das saloppe Aufreissen dieser kleinen Pappriffel, mit der man den heiligen Schrein dann öffnen wird..

Und dann läuft man damit durch die Wohnung: Seht her ihr Millionen..

Also es lohnt sich. Lass den Paketjungs auch ein paar Stunden Spass.
Das hast du jetzt wieder sehr schön ausgedrückt!

Quote:
Originally Posted by Fellball View Post
Aktueller Status: In Zustellung....
Pfffft! Warte nur, kurz vor knapp überholt mein dhl-Mann deinen, jawoll, ganz bestimmt! Ich geh jetzt weiter meine Unterschrift üben :grummel:
ravenne is offline   Reply With Quote