View Single Post
Old 12-10-2009, 01:33 PM   #53
J.U.
Addict
J.U. ought to be getting tired of karma fortunes by now.J.U. ought to be getting tired of karma fortunes by now.J.U. ought to be getting tired of karma fortunes by now.J.U. ought to be getting tired of karma fortunes by now.J.U. ought to be getting tired of karma fortunes by now.J.U. ought to be getting tired of karma fortunes by now.J.U. ought to be getting tired of karma fortunes by now.J.U. ought to be getting tired of karma fortunes by now.J.U. ought to be getting tired of karma fortunes by now.J.U. ought to be getting tired of karma fortunes by now.J.U. ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
Posts: 252
Karma: 300693
Join Date: Nov 2009
Device: Sony PRS600
Hallo Netseeker,

ich bin über einen (eher seltener ) auftretenden Fehler gestolpert.
Cextra kommt wohl mit gesperrt geschriebenen Texten nicht zurecht. Ein gesperrt geschriebenes Wort wird mit normaler Laufweite übernommen, was zwar damit die wohl gewollte besondere Betonung entfernt, aber für mich zu tolerieren wäre. Sofern jedoch ein normal geschriebenes Wort folgt werden leider beide Worte ohne Leerzeichen zusammengefasst. Gibt's da eine Möglichkeit?

Als Beispiel sei hier der Roman "Mittheilungen aus den geheimen Memoiren einer deutschen Sängerin von Friedrich Wilhelm Bruckbräu" genannt.
Die von cextra erzeugte xhtml habe ich angehängt.
Attached Files
File Type: zip bruckbraeu.zip (317.4 KB, 528 views)
J.U. is offline   Reply With Quote