View Single Post
Old 10-16-2016, 02:59 AM   #2
Doitsu
Grand Sorcerer
Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
Doitsu's Avatar
 
Posts: 5,584
Karma: 22735033
Join Date: Dec 2010
Device: Kindle PW2
Quote:
Originally Posted by NASCARaddicted View Post
Auf sourceforge hab ich die Datei cr3-win32-qt-opengl-3.3.61.zip heruntergeladen und entpackt. Ich hatte dann ne cr3.exe Datei und verschiedene Unterverzeichnisse.
Ich hab die cr3.exe gestartet. Danach hatte ich im gleichen Verzeichnis noch eine log Datei - das war es.
Möglicherweise hast Du beim Entpacken einen Fehler gemacht. Nach dem Entpacken muss sich in dem Ordner außer der Datei cr3.exe noch ein Ordner "res" mit weiteren Ordnern und Dateien befinden.
Sieh Dir mal die Log-Datei an. Wahrscheinlich sind da jede Menge Fehlermeldungen zu nicht gefundenen Dateien drin.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	cr3.jpg
Views:	618
Size:	54.6 KB
ID:	152393  
Doitsu is offline   Reply With Quote