View Single Post
Old 05-25-2010, 01:05 PM   #142
mtravellerh
book creator
mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
mtravellerh's Avatar
 
Posts: 9,635
Karma: 3856660
Join Date: Oct 2008
Location: Luxembourg
Device: PB360°
Quote:
Originally Posted by sizibvb View Post
ok alles probiert. liegt 100% am reader. karte rein wird nicht erkannt..... mit dem finger oder daumen auf dem schwarzen plastikrand wo pocketbook302 drausteht, draufdrücken und schon erkennt er die karte. lässt man los wieder weg. drückt man ein wenig mehr rechts geht der reader aus und wieder an.
scheinen mir die kontaktstellen defekt zu sein. wie gehen wir mit dem einschicken vor?
Einschicken mit einer detaillierten Fehlerbeschreibung, wenn möglich, sowie Kontoangabe zur Rückerstattung des Portos. Paar Tage warten, bingo! Reparierter oder neuer Reader wieder da. Adresse findest Du bei pocketbook.de:

Pocketbook Readers GmbH
Humboldtstr. 154
90459 Nürnberg
mtravellerh is offline   Reply With Quote