View Single Post
Old 09-30-2013, 12:28 PM   #2
faltradl
Guru
faltradl ought to be getting tired of karma fortunes by now.faltradl ought to be getting tired of karma fortunes by now.faltradl ought to be getting tired of karma fortunes by now.faltradl ought to be getting tired of karma fortunes by now.faltradl ought to be getting tired of karma fortunes by now.faltradl ought to be getting tired of karma fortunes by now.faltradl ought to be getting tired of karma fortunes by now.faltradl ought to be getting tired of karma fortunes by now.faltradl ought to be getting tired of karma fortunes by now.faltradl ought to be getting tired of karma fortunes by now.faltradl ought to be getting tired of karma fortunes by now.

Device: PocketBook Touch
Fein! - Oh man, die "muss ich bei Gelegenheit lesen"-Liste wächst und wächst.

In dem Alter, wo man Karl May schmökert, habe ich auch den Lederstrumpf gelesen. Ob das aber eine gute, oder nur eine Jugendbuchausgabe war, weiß ich nicht mehr. Das kann ich auch nicht nachschauen, denn die Schwarte steckt irgendwo in einem Karton.

Und gut das du noch mal auf die Littlepage-Handschriften aufmerksam machst. Die hatte ich noch gar nicht als wichtiges Werk von ihm wahrgenommen.

Gruß, Faltradl
faltradl is offline   Reply With Quote