View Single Post
Old 07-02-2012, 09:16 PM   #2
frostschutz
Linux User
frostschutz ought to be getting tired of karma fortunes by now.frostschutz ought to be getting tired of karma fortunes by now.frostschutz ought to be getting tired of karma fortunes by now.frostschutz ought to be getting tired of karma fortunes by now.frostschutz ought to be getting tired of karma fortunes by now.frostschutz ought to be getting tired of karma fortunes by now.frostschutz ought to be getting tired of karma fortunes by now.frostschutz ought to be getting tired of karma fortunes by now.frostschutz ought to be getting tired of karma fortunes by now.frostschutz ought to be getting tired of karma fortunes by now.frostschutz ought to be getting tired of karma fortunes by now.

frostschutz's Avatar

Device: Kobo H2O, iriver StoryHD
In dem Buch scheint ein größeres Stück zu fehlen. Das zweite Kapitel endet mit "Ich und ein Dieb! Bweisen Sie es doch!" und geht dann völlig zusammenhanglos ins dritte Kapitel über.

Mit Google bin ich auf http://www.karl-may-gesellschaft.de/...r12/kptl_2.htm gestoßen, dort ist der fehlende Text zu finden, nach dortiger Zählung ganze 70 Seiten.

EDIT: Ah, im Thread zur LRF-Version hat das auch schon jemand bemerkt und dort ists vollständig. Habe mir also mit Calibre die LRF-Fassung konvertiert.

Last edited by frostschutz; 07-02-2012 at 09:33 PM.
frostschutz is offline   Reply With Quote