View Single Post
Old 03-28-2012, 06:53 AM   #10
Arran
Lernender
Arran ought to be getting tired of karma fortunes by now.Arran ought to be getting tired of karma fortunes by now.Arran ought to be getting tired of karma fortunes by now.Arran ought to be getting tired of karma fortunes by now.Arran ought to be getting tired of karma fortunes by now.Arran ought to be getting tired of karma fortunes by now.Arran ought to be getting tired of karma fortunes by now.Arran ought to be getting tired of karma fortunes by now.Arran ought to be getting tired of karma fortunes by now.Arran ought to be getting tired of karma fortunes by now.Arran ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
Arran's Avatar
 
Posts: 70
Karma: 341348
Join Date: Mar 2012
Location: Isle of Arran, Scotland
Device: Calibre, Sigil and Tolino
So, vielen Dank für Eure weiterführenden Infos. Ich habe jetzt Stunden verbracht um diese Infos zu verdauen und ich fühle mich wohl gerüstet um mal mit KompoZer anzufangen mit dem Codieren. Das wird jetzt mal einige Zeit benötigen. Allfällige Fragen werde ich dann im geeigneten Forum stellen. Die Anleitungen habe ich runtergeladen und sind für mich nun jederzeit abrufbar. Auf alle Fälle danke ich den deutschprachigen, wie auch dem Autor des englischen Tutorial für ihre wirklich duchdachten Anleitungen.

Somit kann ich dieses Thema als gelöst bezeichnen.

Arran is offline   Reply With Quote