View Single Post
Old 11-23-2012, 08:45 AM   #5
medard
Wizard
medard ought to be getting tired of karma fortunes by now.medard ought to be getting tired of karma fortunes by now.medard ought to be getting tired of karma fortunes by now.medard ought to be getting tired of karma fortunes by now.medard ought to be getting tired of karma fortunes by now.medard ought to be getting tired of karma fortunes by now.medard ought to be getting tired of karma fortunes by now.medard ought to be getting tired of karma fortunes by now.medard ought to be getting tired of karma fortunes by now.medard ought to be getting tired of karma fortunes by now.medard ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
medard's Avatar
 
Posts: 1,014
Karma: 5595784
Join Date: May 2012
Device: Electronic Paper
Man kann sich eine elegante Schutzhülle mit einem Innenfutter aus Filz um das Lesegerät legen. Nun beginnt bald der Winter und viele Herren reagieren auf eine gewisse Wetterlabilität mit Erkältungserscheinungen.. Das ist ganz normal um diese Jahreszeit. Hustet man ein wenig Sputum auf den Bildschirm genügt es, mit einer saloppen Handgelenksbewegung die Schutzhülle zuzuschlagen.. Filz ist saugfähig und natürlich. Umwelt geschont, Geld gespart.

Zum Werk selber: Räusper.. Hust..
medard is offline   Reply With Quote