View Single Post
Old 03-19-2009, 06:05 PM   #15
netseeker
sleepless reader
netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
netseeker's Avatar
 
Posts: 4,763
Karma: 615547
Join Date: Jan 2008
Location: Germany, near Stuttgart
Device: Sony PRS-505, PB 360° & 302, nook wi-fi, Kindle 3
Quote:
Originally Posted by Drake View Post
NFD = Fields of the Nephilim minus Peter Murphy ( und sehr sympathisch so ab dem 2. Bier diese Herren Engländer )

und mit dem zweiten Satz hast Du meinen Musikgeschmack ziemlich gut umschrieben:
HAUPTSACHE GITARREN !!!
l
Hehe, wir sollten mal ne Grillparty mit lauter Musik veranstalten - das würde bestimmt lustig werden.

Bei NFD und Murphy hast Du natürlich recht. Ehrlich gesagt auch besser so, dass Murphy nicht dabei ist. Seine "neue" (so neu ist sie ja nicht mehr) Platte zeigt ganz gut, warum der nur noch mit Gastmusikern und auch nur im Studio arbeiten kann.
netseeker is offline   Reply With Quote