View Single Post
Old 10-26-2010, 03:53 PM   #61
FlorenceArt
High Priestess
FlorenceArt ought to be getting tired of karma fortunes by now.FlorenceArt ought to be getting tired of karma fortunes by now.FlorenceArt ought to be getting tired of karma fortunes by now.FlorenceArt ought to be getting tired of karma fortunes by now.FlorenceArt ought to be getting tired of karma fortunes by now.FlorenceArt ought to be getting tired of karma fortunes by now.FlorenceArt ought to be getting tired of karma fortunes by now.FlorenceArt ought to be getting tired of karma fortunes by now.FlorenceArt ought to be getting tired of karma fortunes by now.FlorenceArt ought to be getting tired of karma fortunes by now.FlorenceArt ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
FlorenceArt's Avatar
 
Posts: 5,761
Karma: 5042529
Join Date: Jul 2008
Location: Montreuil sous bois, France
Device: iPad Pro 9.7, iPhone 6 Plus
Quote:
Originally Posted by zelda_pinwheel View Post
gaa !!! tu m'as collé des frissons dans le dos rien que de lire les mots !!! c'est horrible. j'aimerais pas ça non plus. il y a pas un autre modèle, mieux, que tu pourrais échanger ?
Mais justement, c'est le meilleur modèle, avec 2048 niveau de pression. Les modèles joujou n'en ont que 1024, mais je soupçonnent qu'ils me conviendraient beaucoup mieux en ergonomie. Sinon il y a les Cintiq, avec écran incorporé, mais c'est beaucoup plus cher et ça ne me tente pas.

Non, enfin bon, je vais m'y faire, mais c'est un peu agaçant, j'ai été obligée de racheter une tablette parce que l'ancienne a clamsé, mais je n'ai aucun besoin de toutes ces pseudo-innovations moi, l'ancien modèle me convenait parfaitement. Ça m'énerve un peu, mais ça va passer
FlorenceArt is offline   Reply With Quote