View Single Post
Old 10-05-2015, 03:49 AM   #3
Leonatus
Guru
Leonatus ought to be getting tired of karma fortunes by now.Leonatus ought to be getting tired of karma fortunes by now.Leonatus ought to be getting tired of karma fortunes by now.Leonatus ought to be getting tired of karma fortunes by now.Leonatus ought to be getting tired of karma fortunes by now.Leonatus ought to be getting tired of karma fortunes by now.Leonatus ought to be getting tired of karma fortunes by now.Leonatus ought to be getting tired of karma fortunes by now.Leonatus ought to be getting tired of karma fortunes by now.Leonatus ought to be getting tired of karma fortunes by now.Leonatus ought to be getting tired of karma fortunes by now.

Leonatus's Avatar

Device: Kobo Touch
Quote:
Originally Posted by brucewelch View Post
... die offenbar über unvorhersehbare Wandelbarkeit verfügt ...
Genau das ist meine Beobachtung. Nachdem mich "Caritas" ziemlich überzeugt hat, habe ich ein weiteres Buch der Autorin begonnen ("Gertrud"). Dort fällt die Autorin merklich ab: Der Stil ist altväterlich (wenn das Wort hier erlaubt ist) belehrend, und die Probleme, die sich bei der Bearbeitung eines - angeblich - wahren Vorkommnisses in Romanform ergeben, stellen die Schreiberin vor schwere Herausforderungen.

Demnächst dazu hier mehr...
Leonatus is offline   Reply With Quote