Thread: Gutenberg_DE
View Single Post
Old 08-03-2009, 10:47 AM   #35
ravenne
Wizard
ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
ravenne's Avatar
 
Posts: 4,917
Karma: 1840619
Join Date: Oct 2008
Location: Munich, Germany
Device: Kindle PW, PocketBook 360°, Cybook Gen3, iPad mini
Quote:
Originally Posted by hansl View Post
Klar, die wollen sich über ihren Shop finanzieren. Gestern habe ich mir die Edition 11 DVD bestellt, heute diesen Thread entdeckt.
Jeden Tag eine gute Tat. 30 Euro für das Weltkulturerbe sind schon ok. Allerdings finde ich auch, dass das Gefühl der gezielten Behinderung auf der Website eher Leute verärgert, anstatt sie zum DVD-Kauf zu animieren.
Selbst wenn jemand das ganze Archiv spiegelte, wäre ich geneigt, das als kostenlosen Backup für Gutenberg-DE sehen. Von meinem einmaligen DVD-Kauf werden sie auch nicht überleben. Also kauft die DVD bitte trotzdem und nein, ich werde nicht von G.-DE bezahlt. Ich will nur nicht der Einzige sein, der das Teil je gekauft hat .

Grüße,
hansl
Bist Du nicht, ich hab die auch
ravenne is offline   Reply With Quote