View Single Post
Old 12-24-2010, 11:57 AM   #2
mtravellerh
book creator
mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
mtravellerh's Avatar
 
Posts: 9,635
Karma: 3856660
Join Date: Oct 2008
Location: Luxembourg
Device: PB360°
Quote:
Originally Posted by ravenne View Post
Liebe Mit-Mobilereader,
ich wünsche euch allen ein schönes Weihnachtsfest mit gutem Essen, lieben Menschen und tollen Geschenken! Für alle, die noch mit dem Auto fahren müssen: Fahrt vorsichtig - zumindest hier bei uns im Süden ist Blitzeis und totales Verkehrschaos angesagt. Allen, die heute arbeiten müssen, möglichst wenig Stress!
Fröhliche Weihnachten auch von mir aus und dass all Eure Wünsche in Erfüllung gehen mögen.
mtravellerh is offline   Reply With Quote