View Single Post
Old 03-18-2010, 08:19 AM   #12
Godzil
a pthread?? where? where?
Godzil can even cheer up an android equipped with a defective Genuine Personality Prototype.Godzil can even cheer up an android equipped with a defective Genuine Personality Prototype.Godzil can even cheer up an android equipped with a defective Genuine Personality Prototype.Godzil can even cheer up an android equipped with a defective Genuine Personality Prototype.Godzil can even cheer up an android equipped with a defective Genuine Personality Prototype.Godzil can even cheer up an android equipped with a defective Genuine Personality Prototype.Godzil can even cheer up an android equipped with a defective Genuine Personality Prototype.Godzil can even cheer up an android equipped with a defective Genuine Personality Prototype.Godzil can even cheer up an android equipped with a defective Genuine Personality Prototype.Godzil can even cheer up an android equipped with a defective Genuine Personality Prototype.Godzil can even cheer up an android equipped with a defective Genuine Personality Prototype.
 
Godzil's Avatar
 
Posts: 1,763
Karma: 30462
Join Date: Mar 2009
Location: Somewhere in EU
Device: Newton MessagePad 2100, and only this
Quote:
Originally Posted by Deneb View Post
Au temps pour moi
[mode=half_troll]Autant pour moi
"Au temps pour moi" a autant de sens que dire qu'on va faire pipi dans un violon. (et la thèse militaire est bidon, car n'a jamais existé)[/mode]

Quote:
Je suis par contre curieuse si l'association Mobi(drm) et epub (libre) est possible alors, ou le risque que les epub (drm) soient quand même lu l'empêche par contrat?
Le probleme, c'est que si tu veux utiliser le SDK d'Adobe pour lire de l'ePub, tu es OBLIGE de supporter leur DRM. Donc si tu peux pas mettre la DRM, tu es obligé de réecrire un soft pour gerer l'ePub...

Si Bookeen ne supportait pas les DRMs ePub ça aurais un sens, mais devoir maintenirs 2 lecteur d'ePub et 2 lecteur de Mobi, voila quoi, c'est peut-etre faisable dans une boite de 5000 personnes, la Bookeen, c'est une petite entreprise.. (<50 salariés)
Godzil is offline   Reply With Quote